تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 6341

ترند مانیکور ستاره ای روندی محبوب برای تابستان امسال است

ترند مانیکور ستاره ای روندی محبوب برای تابستان امسال است

در دریایی بی پایان از ترندهای ناخن که به سختی وجود دارد، وقتی کسی، حتی اندکی، تقریباً علاقمند به مدل های ملایم است، می تواند غافلگیر شود. به نظر می‌رسد از زمانی که ناخن‌های لعاب‌دار رسانه‌های اجتماعی را تصاحب کرده‌اند، همه تلاش خود را می‌کنند تا ظاهر اولیه ناخن‌های برجسته بعدی را پیدا کنند (مانند

در دریایی بی پایان از ترندهای ناخن که به سختی وجود دارد، وقتی کسی، حتی اندکی، تقریباً علاقمند به مدل های ملایم است، می تواند غافلگیر شود. به نظر می‌رسد از زمانی که ناخن‌های لعاب‌دار رسانه‌های اجتماعی را تصاحب کرده‌اند، همه تلاش خود را می‌کنند تا ظاهر اولیه ناخن‌های برجسته بعدی را پیدا کنند (مانند ناخن‌های ابری، ناخن‌های شیری، ناخن‌های براق و موارد دیگر).

با این حال، به نظر می‌رسد مانیکور ستاره ای از ورطه بی‌پایان لاک‌های خنثی ساده عبور کرده است، این مانیکور از هنر ناخن‌های زیبا، هنری و رنگارنگ تشکیل شده است که بیار سرگرم کننده و زیباست.

در مانیکور ستاره ای پایه ناخن برهنه شیری و براق با ستاره‌های رنگارنگ که روی هر انگشت تزئین شده است.

مانیکور ستاره ای که طول کوتاه‌تر و گردتر دارد ظاهری بهتر به ناخن‌های شما می دهد. هر یک از ارقام پرفکت نیز دارای سه ستاره در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف است تعدادی کوچک و نقره‌ای، بزرگ و زرد، متوسط ​​و آبی، و غیره.

همانطور که قبلا ذکر شد، این یک رویکرد هنری تر به ناخن ترند شیری ملایم است که تا حدی به لطف افراد مشهوری مانند کایلی جنر، سلنا گومز و آلیکس ارل به نمایش گذاشته شد، اما همچنین به این دلیل که تکرار آن در خانه بسیار آسان است.

از آنجایی که به سختی لاکی برای پنهان کردن عیوب وجود دارد، باید دقیق باشید تا ناخن های خود را به براق ترین حالت طبیعی خود برسانید. این کار با استفاده از نرم کننده کوتیکول برای و سپس سوهان کردن ناخن‌ها با سوهان شیشه‌ای شروع می‌شود تا شکستگی به حداقل برسد. اگر مرتباً ناخن‌هایتان را درست می‌کنید، احتمالاً باید قبل از لاک زدن، از یک تقویت‌کننده ناخن نیز استفاده کنید تا سالم‌ترین بستر ناخن ممکن را داشته باشید.

انتخاب یک لاک ناخن تقویت‌کننده برای پایه نه تنها به ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند، بلکه از ناخن‌های شما نیز مراقبت می‌کند. اگرچه، یک کت ساده و شفاف نیز کافی است.

پس از آن، می‌توانید به سراغ ستاره‌ها بروید یا تقریباً هر شکل، طرح یا قلابی که احساس می‌کنید بهترین به نظر می‌ رسد. در اینجا امکانات نسبتاً بی‌پایان است و راه‌های زیادی برای دستیابی به ظاهری زیبا وجود دارد. می‌توانید یک قلم مو با نوک ریز تهیه کنید و طرح را خودتان رنگ کنید، برچسب‌های ناخن را در هر طرحی که تصور می‌کنید پیدا کنید و آنها را زیر یک کت شفاف بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود