تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 4128

20 ترند لاک ناخن لاکچری خیره کننده در سال 2023

20 ترند لاک ناخن لاکچری خیره کننده در سال 2023

پوشیدن اکسسوری‌های جذاب و جواهرات خیره‌کننده که با الماس پوشانده شده‌اند می‌توانند نقش مهمی در افزایش ظرافت و زیبایی شما داشته باشند. اکسسوری‌های مختلف و جواهرات الماس که مخصوص خانم‌ها ساخته می‌شوند مانند دستبند و انگشتر برای جذاب‌تر کردن دست‌ها استفاده می‌شوند. اما اگر می خواهید ظاهر دست های خود را هر از چند گاهی

پوشیدن اکسسوری‌های جذاب و جواهرات خیره‌کننده که با الماس پوشانده شده‌اند می‌توانند نقش مهمی در افزایش ظرافت و زیبایی شما داشته باشند. اکسسوری‌های مختلف و جواهرات الماس که مخصوص خانم‌ها ساخته می‌شوند مانند دستبند و انگشتر برای جذاب‌تر کردن دست‌ها استفاده می‌شوند. اما اگر می خواهید ظاهر دست های خود را هر از چند گاهی تغییر دهید چه باید کرد؟

ساده‌ترین، سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای اینکه بدون صرف هزینه‌های زیاد، ظاهری جدید به دست‌هایتان ببخشید، تغییر شکل ناخن‌هایتان یا دادن رنگ جدید به آن‌ها است. گرایش ها و ایده های جدید لاک ناخن هر ساله به طور ویژه برای خانم ها ارائه می شود تا به آنها اجازه دهد همیشه زیبا و شیک به نظر برسند.

ناخن های تیره

استفاده از رنگ های تیره مانند مشکی و سایر سایه های تیره یکی از قابل توجه ترین ترندهای زیبایی است که در سال آینده خواهید یافت. آن رنگ های تیره را روی لب ها و ناخن ها نیز خواهید دید. مشکی، خاکستری تیره، بنفش تیره و سایر رنگ های تیره رایج خواهند بود. بنابراین، کدام رنگ را برای ناخن های خود انتخاب می کنید؟

ناخن های فلزی

اگر می‌خواهید به سرعت ناخن‌های جذابی داشته باشید، بدون نیاز به صرف زمان طولانی یا تلاش، می‌توانید این ترند لاک ناخن را امتحان کنید. استفاده از لاک متالیک به خصوص لاک نقره ای می تواند ناخن های شما را به آینه تبدیل کند. لازم نیست لاک متالیک تمام ناخن های شما را بپوشاند. می توانید آن را به شکل نیمه ماه، راه راه، مانیکور فرانسوی یا هر ایده دیگری که می تواند زیبایی دست های شما و نه فقط ناخن هایتان را افزایش دهد، اضافه کنید.

تزئین شده

نظر شما در مورد افزودن ظاهری مجلل به دستانتان چیست؟ چیزهای مختلفی وجود دارد که بسیار ساده هستند اما به دلیل جلوه براقی که دارند می توانند ظاهری مجلل به ناخن های شما در هنگام استفاده ببخشند. به جای جواهرات الماس که بسیار گران هستند، می توانید به سراغ کریستال ها و مرواریدهای کوچکی بروید که می توانند ناخن های شما را زیباتر کنند. آنها برای استفاده در مناسبت های مختلف به خصوص مراسم رسمی مانند عروسی مناسب هستند.

ناخن های درخشان

اگر ایده استفاده از آن کریستال ها و مرواریدهای کوچک را برای داشتن ناخن های لوکس دوست ندارید و همچنان می خواهید ناخن های خود را جذاب کنید، پس باید این روند لاک ناخن را انتخاب کنید. افزودن براق به ناخن نیازی به صرف زمان طولانی ندارد و حتی از استفاده از کریستال و مروارید راحت تر است. ناخن های براق تقریباً در تمام شوهای مد دیده می شوند تا یکی از برترین ترندهای لاک ناخن باشد. زرق و برق نه تنها روی ناخن ها ظاهر می شود، بلکه در اطراف آنها نیز استفاده می شود تا آنها را جذاب تر و چشمگیرتر کند.

ناخن های راه راه

راه راه ها بسیار ساده هستند، اما به راحتی می توانند ظاهر ناخن های شما را تغییر دهند. چه این نوارها عمودی یا افقی باشند، به تعداد کم یا زیاد ایجاد شوند و تمام ناخن های شما یا فقط بخشی از آنها را بپوشانند، به شما کمک می کنند تا به سرعت ناخن های چشمگیری داشته باشید. ایده های مختلفی وجود دارد که از بین آنها می توانید آنچه را که مناسب شکل ناخن هایتان است انتخاب کنید. علاوه بر استفاده از لاک ناخن برای ایجاد این نوارهای موثر، می توانید از فویل طلایی یا نقره ای نیز برای ایجاد نوارهای جذاب استفاده کنید. می توانید نوارها را در رنگ های مختلف ایجاد کنید تا ناخن های خیره کننده تری داشته باشید.

مانیکور فرانسوی

چنین روند ناخن هرگز نمی میرد. میدونی چرا؟ زیرا اصرار دارد که هر سال و تقریباً در تمام فصول با ما باشد. مانیکور فرانسوی ساده است و هر ساله به عنوان یک ترند برتر ناخن مطرح می شود. در بین همه خانم ها بسیار رایج است و می تواند به چندین روش و سبک شگفت انگیز ایجاد شود. همچنین برای همه موقعیت ها چه رسمی و چه غیر رسمی مناسب است. می توانید با افزودن براق، نقطه و یا انتخاب رنگ دیگری به جای رنگ سفید سنتی که معمولاً می بینیم، زیبایی مانیکور فرانسوی را افزایش دهید.

دو رنگ

چرا فقط از یک رنگ برای ناخن های خود استفاده کنید در حالی که می توانید از بیش از یک رنگ استفاده کنید؟ استفاده از تنها یک رنگ یک ترند جذاب لاک است که در سال آینده خواهید یافت، اما آنچه شگفت انگیزتر است استفاده از دو رنگ برای ناخن های خود است. رنگ دوم می تواند نوک ها را بپوشاند، پایه ناخن ها روی کوتیکول به شکل نیمه ماه و بسیاری از ایده های دیگر که می تواند به شما اجازه دهد دست های زیبا و ناخن های خیره کننده ای داشته باشید. برای دانستن نحوه انتخاب دو رنگ متناسب با یکدیگر، می توانید از ایده های خیره کننده ناخن که در اینجا ارائه شده است استفاده کنید.

مرمر

انتظار می رود که ناخن های مرمر یکی از زیباترین و بزرگترین ترندهای لاک ناخن باشد که امسال خواهید یافت. اگرچه اعتقاد بر این است که این ظاهر خیره کننده پیچیده و دشوار است، اما چندین ایده وجود دارد که می توان به راحتی انجام داد، مانند ایده های ناخن مرمر آبی و ایده های دیگری که می تواند ناخن های شما را خیره کننده کند.

برچسب ها :

ناموجود