تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
کد خبر : 6102

10 ترند برتر رنگ موی شیک و جذاب در سال 1402

10 ترند برتر رنگ موی شیک و جذاب در سال 1402

انتخاب بهترین رنگ مو برای مناسب رنگ پوست می تواند بی دردسرترین راه برای زیباتر به نظر رسیدن باشد. داشتن رنگ موی نامناسب باعث بدتر شدن اثر می شود. بنابراین، مطمئن شوید که رنگ موی مناسبی را انتخاب کنید که موهای شما را بسیار شاداب تر نشان دهد. ترندهای برتر رنگ مو را مرور کنید

انتخاب بهترین رنگ مو برای مناسب رنگ پوست می تواند بی دردسرترین راه برای زیباتر به نظر رسیدن باشد. داشتن رنگ موی نامناسب باعث بدتر شدن اثر می شود. بنابراین، مطمئن شوید که رنگ موی مناسبی را انتخاب کنید که موهای شما را بسیار شاداب تر نشان دهد.

ترندهای برتر رنگ مو را مرور کنید

1. رنگ مو قرمز کلاسیک

برای پوست روشن بهترین است. دلیل کارایی آن این است که رنگ پر جنب و جوش آن ظاهری درخشان را برای شما به ارمغان می آورد، زیرا نور را به همان روشی که پوست سالم بازتاب می کند، به صورت منعکس می کند. علاوه بر این، قرمز کلاسیک برافروختگی طبیعی را در گونه‌های شما ایجاد می‌کند که آن‌ها را پرتر و سالم‌تر نشان می‌دهد.

2. رنگ مسی نرم

برای پوست های روشن با ته رنگ گرم ایده آل است. مسی روشن رنگ پوست را طبیعی جلوه می دهد.

3. هایلایت‌های چند رنگی

هایلایت‌های چند رنگی، ته‌رنگ‌های آبی و سرد را در پوست تکمیل می‌کنند و چهره فرد را درخشان می‌کنند، که آن را گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که پوست روشن دارند. ترکیبی از رنگ های عسلی و طلایی درخشش سالم را الگو برداری می کند.

4. رنگ موی آمبره

برای رنگ پوست روشن تا متوسط ​​بهترین است. این رنگ مو به طور طبیعی حجم صورت شما را کم می کند، نواحی توخالی و فرورفتگی ایجاد می کند. داشتن چند تکه موی روشن تر که صورت شما را قاب می کند، جلوه ای بهتر به شما خواهد بخشید.

5. مشکی ملایم

این رنگ مشکی سرد که برای رنگ پوست متوسط ​​مناسب است، درخشندگی طبیعی به موهای شما می دهد که باعث می شود جذاب تر به نظر برسید.

6. بلوند طلایی روشن

ایده آل برای پوست های روشن، ته رنگ های طلایی را در پوست برای درخشش پر جنب و جوش و روشن به ارمغان می آورد.

7. زیتونی و طلایی

این رنگ موی جدید منحصر به‌ فرد برای افرادی که رنگ پوست متوسط ​​دارند، در رنگ‌های پوست زیتونی و طلایی طبیعی به نظر می‌رسد. همچنین پوست برنزی را صاف می کند و ترکیب رنگ آن با ابروهای کمی تیره تر، تضاد رنگ طبیعی و سایه ای را در ناحیه چشم شما ایجاد می کند تا ظاهری بسیار عالی داشته باشید.

8. کاراملی

برای افرادی که پوست متوسط ​​تا تیره دارند بهتر است. این رنگ موی شیک را می توان از طریق رنگ کردن انتهای آن با سایه کاراملی بهبود بخشید. سبک بودن آن به شما درخشش جوانی می بخشد.

9. شکلاتی

ایده آل برای افرادی که پوست تیره دارند، داشتن این رنگ مو ، عیوب پوست را بهتر از سایه ها هم پوشش می دهد.

10. قهوه ای چند رنگ

اگر شما از جمله افرادی هستید که رنگ پوست زیتونی دارید، نمی خواهید رنگ موهای خود را خیلی روشن کنید. این رنگ مو شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به نور زیاد، خیلی خوب به نظر برسید.

برچسب ها :

ناموجود