تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
کد خبر : 5905

ترند آرایش لاته TikTok برای تابستان 2023 ساخته شد

ترند آرایش لاته TikTok برای تابستان 2023 ساخته شد

فرقی نمی کند که یک شاهزاده خانم زیبا باشید یا یک متخصص آرایش لوکس آرام، از نظر آرایش می توان روی یک چیز توافق کرد: تابستان زمانی است که ظاهر الهه برنزی همیشه ظاهر می شود. راه‌های زیادی برای به دست آوردن این ظاهر وجود دارد، اما آخرین روند «آرایش لاته» TikTok را تحت تأثیر

فرقی نمی کند که یک شاهزاده خانم زیبا باشید یا یک متخصص آرایش لوکس آرام، از نظر آرایش می توان روی یک چیز توافق کرد: تابستان زمانی است که ظاهر الهه برنزی همیشه ظاهر می شود. راه‌های زیادی برای به دست آوردن این ظاهر وجود دارد، اما آخرین روند «آرایش لاته» TikTok را تحت تأثیر قرار داده است. این که آیا ترجیح می دهید یک کافه قهوه ای بنوشید یا یک دم نوش سرد یخی مهم نیست. به همین دلیل است که آرایش لاته در تابستان امسال به دنبال پوستی درخشان و برنز خواهد بود.

ترند ارایش لاته از کجا شروع شد

برای اولین بار این روند را با الهام از تصویری از سال 2018 ابداع کرد، جایی که آرایشگر تانیل جی ظاهری برنزی گرم برای عکسبرداری کمپین ایجاد کرد. آرایش لاته با یک ضرب برنزی تعریف می شود که از رنگ های قهوه ای پررنگ، کاراملی و برنزه روی چشم ها، گونه ها و لب ها استفاده می کند. در مورد رنگ چهره، آرایش لاته همان رنگ طلایی پوست شیشه ای و پوست ابری است.

این ظاهر آنقدر شبنمی نیست که ظاهری آینه مانند ایجاد کند و همچنین کاملاً مات نیست. در عوض، یک “شیری و بی دردسر” است و درخششی با تمرکز ملایم درخشان شبیه به رنگ برنزه تابستانی ایجاد می‌کند.

اگرچه رژگونه در حال حاضر لحظه‌ای را پشت سر می‌گذارد، اما این ترند تماماً در مورد سایه‌های قهوه‌ای است. بنابراین این تکنیک نیازی به رژگونه یا هیچ رنگ صورتی ندارد. به علاوه، از آنجایی که همه چیز در مورد برنزه کردن پوست شماست، تکنیک آرایش لاته روی همه رنگ های پوست به خوبی کار می کند.

نحوه انجام آرایش لاته

به این ظاهر، ظاهر طبیعی پوست صنوبر می‌گویند، بنابراین ابتدا یک لایه از کرم پودر یا کرم سی سی مورد علاقه خود را بمالید. با این حال، روی بینی را خالی نگه دارید، زیرا این توهم را به وجود می‌آورد که روی بقیه قسمت‌های صورتتان آرایشی ندارید.

پس از آن، یک کانتور کرم در امتداد خط مو، روی استخوان گونه و روی فک خود اعمال کنید و محصول را مخلوط کنید. در مرحله بعد، کانسیلری را انتخاب کنید که فقط یک یا دو سایه روشن تر از رنگ پوست واقعی شما باشد (هر چیزی که خیلی روشن باشد ممکن است جلوه برنزی را از بین ببرد) و آن را روی گوشه های داخلی و خارجی زیر چشم، اطراف بینی و روی پوست خود بمالید. چانه و روی پیشانی شما با یک اسفنج مرطوب یا یک برس گیره دار مخلوط کنید تا اثری پراکنده داشته باشید و سپس نواحی پنهان را با یک پودر شفاف کننده شفاف کنید.

در مرحله بعد، برنزه کننده پودری را روی نواحی که کانتور کرده اید بمالید. پس از آن، می‌توانید برنزه‌کننده را روی پل بینی‌تان بمالید تا حس برنزه ای را بالا ببرید.

نگاه چشم کاملاً در مورد یک سایه دودی ظریف است که از رنگ های غنی و لمسی درخشان استفاده می کند. ابتدا از یک سایه چشم مایع قهوه ای تیره با رنگ سرد استفاده کنید تا یک پایه ایجاد کنید، محصول را در سراسر پلک و چین قرار دهید و محصول را به استخوان ابرو متصل کنید. در مرحله بعد، یک سایه چشم پودری قهوه ای با رنگ گرم را روی سایه مایع با دست روشن بزنید و سپس یک سایه طلایی براق را به گوشه داخلی بزنید و رنگ را تا یک سوم داخلی چین به سمت بالا و خارج ترکیب کنید.

اگر می‌خواهید رنگ برنز را تشدید کنید، از یک برس برجسته‌کننده صورت پهن استفاده کنید تا برنز را از قسمت بیرونی چشم به شقیقه‌تان پخش کنید. پس از آن، از کشیدن خط مژه پایین با یک چوب سایه چشم مایل به قهوه ای استفاده کنید، خط آب را با یک خط چشم قهوه ای تیره و یک سوم بیرونی خط مژه بالایی را با یک سایه چشم قهوه ای تیره بپوشانید. در نهایت، چشم ها را با یک لایه ریمل ساده تمام کنید.

و برای لب‌ها، از هر چیزی که خیلی صورتی است اجتناب کنید. اگر متوجه شدید که لب‌هایتان به طور طبیعی برافروخته هستند، می‌توانید از کانسیلر برای پوشاندن رنگ‌های گلگون استفاده کنید. در نهایت، یک خط لب ملایم بزنید و با یک برق لب براق به پایان برسانید.

برچسب ها :

ناموجود