تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 9620

تراویس کلس و تیلور سوئیفت مسابقه ​​مد را شروع کرده اند

تراویس کلس و تیلور سوئیفت مسابقه ​​مد را شروع کرده اند

وقتی کسی به افراد مشهور مد فکر می کند، نام هایی مانند تراویس کلس و تیلور سویفت ممکن است بلافاصله به ذهن او خطور نکند. اما همانطور که رویداد های اخیر آشکار می شود، بدیهی است که این جفت شایعه شده چیزی بیش از محبت دارند. آنها هر دو علاقه غیر قابل انکاری به مد

وقتی کسی به افراد مشهور مد فکر می کند، نام هایی مانند تراویس کلس و تیلور سویفت ممکن است بلافاصله به ذهن او خطور نکند. اما همانطور که رویداد های اخیر آشکار می شود، بدیهی است که این جفت شایعه شده چیزی بیش از محبت دارند. آنها هر دو علاقه غیر قابل انکاری به مد دارند.

تراویس کلس، هیجان‌ انگیز سران کانزاس سیتی، اخیراً جنبه‌ ی شگفت‌ انگیز زندگی‌ اش را فاش کرد: عشقش به مد. بومی اوهایو اعتراف کرد که مد نقش مهمی در زندگی روزمره او دارد. از انتخاب لباس ورودی اتاق رختکن گرفته تا تبدیل کل اتاق خواب به کمد لباس، حرکات رو به جلوی کلس توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

جالب است که اشتیاق او برای به نظر رسیدن به بهترین شکل، توسط نماد پاپ جهانی، تیلور سویفت، مشترک است. تیلور سوئیفت با کانون توجه‌ ها غریبه نیست و همیشه به خاطر انتخاب‌ های مدش و همچنین موفقیت‌ هایش در جدول‌ های برتر در کانون توجه بوده است.

کلس در حال آوردن مد به دنیای NFL است

دنیای مد مدت‌ هاست که زمین بازی برای افراد مشهور بوده است تا خود را ابراز کنند، اما اغلب این اتفاق نمی‌ افتد که یک سوپر استار NFL خود را با آن‌ ها هماهنگ کند. سبک منحصر به فرد کلس، از کلکسیون کتانی های عظیم او گرفته تا خریدهای آنلاین او از کسی صحبت می کند که از برجسته شدن هراسی ندارد.

همانطور که سوئیفت از مد به عنوان ابزاری برای بیان خود و موسیقی اش استفاده می کند، کلس نیز مد را بسط هویت خود می داند. وی خاطر نشان کرد: “من این کار را انجام می دهم تا لبخند بر لبان کسی بیاورم”.

عشق تیلور و کلس و متقابل آنها به طرح‌ های منحصر به‌ فرد، واضح است که کلس و سوئیفت فقط روی زمین یا صحنه سرگردان نیستند، بلکه دنیا از این زوج قدرتمند جدید سیر نمی‌ شود.

از آنجایی که شایعات در مورد ماهیت رابطه آنها ادامه دارد، یک چیز مسلم است: تراویس کلس و تیلور سویفت هم در حرفه خود و هم در اشتیاق مشترکشان به مد، مسابقه ای هستند. فقط زمان مشخص خواهد کرد که این دو پویا به کجا سفر می کنند، اما در حال حاضر، همه نگاه ها به آنها است.

برچسب ها :

ناموجود