تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر : 8818

تراویس کلس و تیلور سوئیفت عاشقانه خود را تایید می کنند

تراویس کلس و تیلور سوئیفت عاشقانه خود را تایید می کنند

تراویس کلس و تیلور سویفت، خواننده موسیقی پاپ، رابطه عاشقانه خود را در روز یکشنبه زمانی که در استادیوم ارو هد را کنار هم پس از پیروزی قهرمانان سوپربول بر شیکاگو بیرز جشن گرفتند، تایید کردند. سوئیفت، از پیروزی 41-10 چیفز لذت برد که در کنار مادر تراویس، دونا کلس، نشسته بود و با شور

تراویس کلس و تیلور سویفت، خواننده موسیقی پاپ، رابطه عاشقانه خود را در روز یکشنبه زمانی که در استادیوم ارو هد را کنار هم پس از پیروزی قهرمانان سوپربول بر شیکاگو بیرز جشن گرفتند، تایید کردند.

سوئیفت، از پیروزی 41-10 چیفز لذت برد که در کنار مادر تراویس، دونا کلس، نشسته بود و با شور و اشتیاق، این پیروزی را جشن گرفت. او در حالی که بعد از بازی در کنار او راه می رفت، کت چیفز را به دور کمرش پیچیده بود.

تراویس، قبل از بازی گفت که از سویفت دعوت کرده بود تا بازی او را در استادیوم Arrowhead ببیند، زیرا تیلور قبلاً یک دستبند با شماره تلفن او را رد کرده بود. او به وضوح جواب منفی را قبول نکرد و اکنون آخرین مورد علاقه سوئیفت است که در حال پایان یک رابطه طولانی با بازیگر جو آلوین است.

بزرگترین طرفدار تیلور سوئیفت، تبلیغات تراویس کلس را درک نمی کند

کلی کیگز، رئیس Barstool Sports، که خود را بزرگ‌ ترین سوئیفتی در جهان معرفی می‌ کند، ویدیویی را به اشتراک گذاشت که در آن او کلسه را تایید نمی‌ کند.

کیگز گفت: «هیچ‌ وقت در طول یک میلیون سال فکر نمی‌ کردم که باید از یکشنبه‌ ام برای تماشای بازی چیفز وقت بگذارم. نمی توانم باور کنم که تیلور در این بازی حضور داشته باشد.

واکنش جیسون کلس به کلی کیگز

جیسون ، برادر تراویس و یکی از مجریان پادکست “New Heights” علاقه آنها، آشکارا به نظر می‌ رسد و ناله‌ های کیگز خنده‌ دار است. کیگز در ادامه سخنان خود گفت که سوئیفت باید با کلسه باشد زیرا او خوب است و در نهایت به نظر می رسد که رابطه آنها را گرم تر شده است.

برچسب ها :

ناموجود