تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 9112

تراویس کلس عاشقانه با تیلور سوئیفت را مدیون دوستش می داند

تراویس کلس عاشقانه با تیلور سوئیفت را مدیون دوستش می داند

بازی بزرگ ارین اندروز و چاریسا تامپسون جواب داد. پس از اینکه تیلور سوئیفت در دومین بازی سال خود در کانزاس سیتی چیفز برای حمایت از عشق شایعه شده تراویس کلس شرکت کرد، چاریسا کلیپ پادکست Calm Down او و ارین را بازنشر کرد و در آنجا از تیلور سوئیفت درخواست کردند که به تراویس

بازی بزرگ ارین اندروز و چاریسا تامپسون جواب داد. پس از اینکه تیلور سوئیفت در دومین بازی سال خود در کانزاس سیتی چیفز برای حمایت از عشق شایعه شده تراویس کلس شرکت کرد، چاریسا کلیپ پادکست Calm Down او و ارین را بازنشر کرد و در آنجا از تیلور سوئیفت درخواست کردند که به تراویس کلس فرصتی بدهد.

تراویس در مورد این پست توضیح داد: “شما دو نفر چیز دیگری هستید!! من به تو مدیونم!!» ارین و چاریسا از طریق اکانت اینستاگرام  پاسخ دادند: «ما کاری را که باید انجام دهیم انجام می دهیم. این همان چیزی است که ما برای آن اینجا هستیم!»

در نسخه 3 آگوست پادکست ، ارین، و چاریسا از تیلور درخواست کردند که با گروه چیفز قرار ملاقات بگذارد، که از اینکه نتوانست تیلور را هنگام اجرای استادیوم اروهد ملاقات کند، ناراحت بود. ارین گفت: «تیلور، من نمی‌ دانم در حال حاضر علاوه بر تکان دادن دنیا، در زندگی‌ تان چه می‌ کنید. “لطفا، دوست ما تراویس را امتحان کنید. او فوق العاده است. من می دانم که ما بهترین دوست نیستیم،اما من شما را یکی از آنها می دانم.

چاریسا افزود: «این کار را برای خودت، برای ما و برای مردم انجام بده. چون کسی نیست که بهتر از این مرد به شما فرصت بدهد.»

چند هفته بعد، همه چیز به شدت برای تراویس و تیلور تغییر کرده است. تیلور سوئیفت به ویژه در بازی تراویس در ورزشگاه Arrowhead در 24 سپتامبر شرکت کرد و کنار مادر تراویس دونا کلس نشست.

یک هفته بعد، تیلور در بازی چیفز در استادیوم MetLife شرکت کرد، زیرا تراویس در مقابل نیویورک جتس قرار گرفت. ظاهر تیلور به این بازی کمک کرد تا این بازی به پربازدید ترین رویداد فوتبال یکشنبه از زمان سوپر بول 2023 تبدیل شود. او همراهان خود را برای این بازی بزرگ همراه کرد، از جمله بلیک لایولی، رایان رینولدز، هیو جکمن، سوفی ترنر و غیره.

پس از پایان بازی، تیلور دیده شد که به طرز شگفت انگیزی به بلیک می گوید “به او (تراویس) نگاه کن” در حالی که آنها او را در زمین از مجموعه خود تماشا می کردند. در حالی که تریلر همچنان گرم می شود، همه به این فکر می کنند که آیا تیلور در 8 اکتبر در مینیاپولیس خواهد بود و چیفز در مقابل مینه سوتا وایکینگ ها قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود