تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 12922

تراویس کلس با داستان عشق خود به تیلور سوئیفت می رقصد

تراویس کلس با داستان عشق خود به تیلور سوئیفت می رقصد

تراویس کلس در یک “داستان عشق” زندگی می کند بله! تراویس شنبه شب را در لاس وگاس،  با هم تیمی هایش بار دیگر قهرمانی خود در سوپربول را جشن گرفت، و در حالی که نامزدش، تیلور سوئیفت، نمی‌ توانست شخصاً برای مهمانی حضور داشته باشد، ولی این مانع از خوشحالی کلس نبود. در ویدئویی که

تراویس کلس در یک “داستان عشق” زندگی می کند بله! تراویس شنبه شب را در لاس وگاس،  با هم تیمی هایش بار دیگر قهرمانی خود در سوپربول را جشن گرفت، و در حالی که نامزدش، تیلور سوئیفت، نمی‌ توانست شخصاً برای مهمانی حضور داشته باشد، ولی این مانع از خوشحالی کلس نبود.

در ویدئویی که توسط کلوپ شبانه XS در وین لاس وگاس، جایی که تیم در حال مهمانی بودند، گرفته شده است، کلس در حالی که “داستان عشق” خود به سوئیفت، را بازگو می کند، هیجان زده می شود.

کلس یک بطری آب و یک حوله در دست داشت در حالی که مشت هایش را با ضرب آهنگ به هوا پرتاپ می کرد. همراه با آهنگ محبوب سوئیفت، “We Are The Champions” می رقصید او و هم تیمی هایش از موفقیت خود لذت بردند.

آخرین جشن چیفز تنها دو هفته پس از اشتراک گذاری لحظه مشابه در لاس وگاس برگزار شد، زمانی که کلس شخصاً به نامزدش تیلور سوئیفت پیوست.

در یکی از کلیپ‌ ها، تراویس و تیلور، شعرهایی از جمله «تو شاهزاده می‌ شوی و من شاهزاده می‌ شوم» را با یکدیگر همخوانی می‌ کردند.

سوئیفت از آن زمان ایالات متحده را ترک کرده و سومین برنامه خود را در سیدنی استرالیا اجرا کرد. زمانی که او تور استرالیایی اش را شروع کرد، کلس برای حمایت از او در جایگاه VIP همراه با پدر تیلور، اسکات سوئیفت، و مادرش کیتی پری از نمایش لذت برد.

برچسب ها :

ناموجود