تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۴
کد خبر : 4514

تبریک عجیب جنیفر لوپز برای روز پدر به همسرش

تبریک عجیب جنیفر لوپز برای روز پدر به همسرش

جنیفر لوپز روز یکشنبه 18 ژوئن روز ادای احترام ویژه ای به مناسبت روز پدر عکسی بدون پیراهن از همسرش بن افلک روز پدر را به او تبریک گفت. آنها تعطیلات را برای پدران جشن گرفتند. او در توییتر نوشت: «پست قدردانی بابا». « روز پدر مبارک.» در عکس بدون پیراهن، بن شکمش را نشان

جنیفر لوپز روز یکشنبه 18 ژوئن روز ادای احترام ویژه ای به مناسبت روز پدر عکسی بدون پیراهن از همسرش بن افلک روز پدر را به او تبریک گفت. آنها تعطیلات را برای پدران جشن گرفتند. او در توییتر نوشت: «پست قدردانی بابا». « روز پدر مبارک.» در عکس بدون پیراهن، بن شکمش را نشان داد و دو خالکوبی روی شانه‌اش را به‌طور کامل نشان داد. او با جی لو  در حالی که لبخند میزدند یک سلفی گرفتند. همچنین جنیفر لوپز پیامی محبت آمیز به مناسبت روز پدر برای همه طرفدارانش ارسال کرد. ” روز پدر را به همه پاپاهای شگفت انگیز تبریک می گویم!! ما شما را دوست داریم و از شما بیشتر از آنچه که هرگز فکر نمی کنید، قدردانی می کنیم.

جی لو در مصاحبه ای در ماه مه گفته است که فرزندانش بن را به عنوان “شخصیت پدر” می بینند. از صحبت در مورد بابای شگفت انگیز بن ابایی نداشته است. او در یک حضور در ماه می در The View صحبت کرد که او به عنوان یکی از والدین چقدر فوق العاده است. “و اشک در چشمهایش جمع شد. راستش او بهترین پدری است که تا به حال دیده ام. او بسیار درگیر است، “او گفت. به هر حال او بسیار باهوش است، و در خیلی چیزها بسیار آموخته است، و شما فقط می توانید بگویید که او چه زمانی بچه هایش را به دنیا آورد، او باید هر کتاب و هر چیزی را که ممکن است در مورد کودکان بیاموزید خوانده باشد، و  او آن را به کار می گیرد. جنیفر در پست روز پدر خود در اینستاگرام، مونتاژی از خود و بن را به همراه برخی صداهای مصاحبه در آن قرار داد.

برچسب ها :

ناموجود