تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
کد خبر : 5094

تام هالند فاش کرد که چطور زندیا به او علاقمند شد

تام هالند فاش کرد که چطور زندیا به او علاقمند شد

اگر فکر نمی‌کردید رابطه زندایا و تام هالند دوست‌داشتنی‌تر باشد، این را در نظر بگیرید: بازیگر 27 ساله مرد عنکبوتی ، به تازگی نشان داد که چگونه از نجاری برای تحت تأثیر قرار دادن زندیا استفاده کرده است. او در مصاحبه اخیر خود با یونیلاد گفت: “من یک بار در اوایل رابطه مان درب خانه

اگر فکر نمی‌کردید رابطه زندایا و تام هالند دوست‌داشتنی‌تر باشد، این را در نظر بگیرید: بازیگر 27 ساله مرد عنکبوتی ، به تازگی نشان داد که چگونه از نجاری برای تحت تأثیر قرار دادن زندیا استفاده کرده است. او در مصاحبه اخیر خود با یونیلاد گفت: “من یک بار در اوایل رابطه مان درب خانه دوست دخترم را درست کردم.”

“من در خانه او بودم و در خانه اش شکسته بود. من می‌ گفتم: «من آن در را برایت درست می‌کنم.» و حالا ما عاشق شده‌ایم.» این مکاشفه شیرین زمانی رخ داد که تام توضیح داد که چگونه مهارت‌های نجاری را به دست آورده است که در نهایت منجر به یکی از حماسی‌ترین عاشقانه‌های هالیوود می‌شود. او گفت: «نجاری چیزی است که من واقعاً از آن لذت می‌برم. من میز آشپزخانه مادرم را درست کردم، دفتر کار مادرم را درست کردم. تمام کمدهای اتاق خوابم را ساختم. من با پدربزرگم یک خانه پرنده کوچک ساختم.»

و این مهارت برای چیزی بیشتر از اینکه قلب مشهورترین بازیگران زن این صنعت را به چنگ بیاورد، مفید بوده است. او اعتراف کرد که یک بار در تست‌های آزمایشی دچار مشکلاتی شده است و مادرش به او پیشنهاد می کند یک حرفه عملی را بیاموزد. «من اساساً وارد این بلاتکلیفی شدم، جایی که اصلاً امتحانات را جدی نمی‌گرفتم، و فقط فکر می‌کردم، که من به شغل بازیگری دست پیدا میکنم.

و مامانم گفت، ببین، تو هیچ کاری پیدا نمیکنی، پس باید بروی و برنامه دومی داشته باشی. من تو را در یک مدرسه نجاری در کاردیف ثبت نام کرده‌ام. دوره شش هفته ای. تو می‌روی، نجار بودن را یاد می‌گیری.» او گفت که یاد گرفته است چگونه یک حمام را بازسازی کند و حتی یک سقف بسازد. اما مطمئناً تعمیر درب خانه ستاره هالیوود که اکنون 26 سال دارد، آن را ارزشمندتر کرده است. تام و زندایا حداقل از سال 2021، زمانی که در لس آنجلس با هم دیده شدند در روابط عاشقانه به سر می برند.

برچسب ها :

ناموجود