تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 8969

بیلی آیلیش موهای بلوند باربی قدیمی خود را استایل می کند

بیلی آیلیش موهای بلوند باربی قدیمی خود را استایل می کند

بیلی آیلیش زمانی که ظاهرش را برای موزیک ویدیوی «برای چه ساخته شده بودم؟» طراحی کرد، این موضوع را به عقب بازگرداند. روز پنجشنبه، این خواننده 21 ساله، باربی قدیمی را که برای این ویدئو مدل موهای بلوندش را مدل کرده بود، برای Allure شرح داد. من به نوعی کل زیبایی شناسی باربی را بر

بیلی آیلیش زمانی که ظاهرش را برای موزیک ویدیوی «برای چه ساخته شده بودم؟» طراحی کرد، این موضوع را به عقب بازگرداند. روز پنجشنبه، این خواننده 21 ساله، باربی قدیمی را که برای این ویدئو مدل موهای بلوندش را مدل کرده بود، برای Allure شرح داد. من به نوعی کل زیبایی شناسی باربی را بر اساس باربی قدیمی استوار کردم. آیلیش گفت: این مثل ایده بود.

او اضافه کرد: “و این باربی نیست که من با آن بزرگ شدم، اما قطعا باحال ترین است.” این فقط عکس‌ های مختلف بسیاری از موهای مختلف باربی و موهای مختلف از آن دوره زمانی را ذخیره کرد.

در موزیک ویدیو، آیلیش در حالی که یک دم اسبی بلوند به سبک دهه 60 و یک لباس زرد به تن دارد، پشت یک میز عتیقه نشسته است. آیلیش فاش کرد که می‌ خواست موهایش یک بلوند باربی کلاسیک و دم اسبی بلند باشد. با این حال، او متوجه نشد که ایجاد این ظاهر چقدر سخت خواهد بود. او گفت: «این یک شهر پر کلاه گیس بود.

مدل موهای این خواننده توسط بن موهاپی انجام شده است که به گفته آیلیش، او نیز ایجاد این ظاهر را کار سختی می داند. آیلیش گفت: «بن که تجربه زیادی داشته و کارهای زیادی انجام داده است گفت که این سخت ترین کاری بود که تا به حال انجام داده است.

آیلیش ادامه داد که به دلیل اینکه دم اسبی فقط زمانی که کلاه گیس روی سرش بود ساخته می شد، مجبور شد دو ساعت بنشیند و موهاپی موهایش را حالت دهد.

او می‌گوید: «من همیشه این ایده‌ ها را دارم که کار را برای من و برای بقیه سخت می‌ کند. صحبت باربی آیلیش نیز بخشی از همان بحث با Allure بود که در آن او فاش کرد که هنوز با شهرت دست و پنجه نرم می کند. او صراحتاً به اشتراک گذاشت که وقتی دوباره به حفظ حریم خصوصی فکر می کنید، چالش برانگیز است.

برچسب ها :

ناموجود