تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
کد خبر : 6481

بیلی آیلیش فروش آلبوم «پسر بد» با 10 میلیون واحد را جشن می‌ گیرد

بیلی آیلیش فروش آلبوم «پسر بد» با 10 میلیون واحد را جشن می‌ گیرد

روز دوشنبه، آیلیش در رسانه‌های اجتماعی فاش کرد که آهنگ فوق‌العاده او در سال 2019 “Bad Guy” بالاترین تقدیر را از انجمن صنعت ضبط آمریکا دریافت کرده است. «مرد بد الماس شد، برنده جایزه گرمی، 21 ساله، عکسی از خود را با لباس زرد رنگ از موزیک ویدیو زیرنویس کرد. بچه ها خیلی شما را

روز دوشنبه، آیلیش در رسانه‌های اجتماعی فاش کرد که آهنگ فوق‌العاده او در سال 2019 “Bad Guy” بالاترین تقدیر را از انجمن صنعت ضبط آمریکا دریافت کرده است.

«مرد بد الماس شد، برنده جایزه گرمی، 21 ساله، عکسی از خود را با لباس زرد رنگ از موزیک ویدیو زیرنویس کرد. بچه ها خیلی شما را دوست دارم.

فینیاس تهیه کننده آهنگ پست خود را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و افزود: “این واقعاً عالی است.”

گواهینامه های الماس زمانی اعطا می شود که تک آهنگ ها یا آلبوم ها حداقل 10،000،000 واحد فروخته باشند.

آیلیش “Bad Guy” را در سال 2019 منتشر کرد و در 100 آهنگ برتر بیلبورد داغ شد و 49 هفته در جدول ماند. این آلبوم در اولین آلبوم او وقتی همه به خواب می‌رویم، کجا برویم نمایش داده شد؟ و جایزه گرمی ضبط و آهنگ سال را برای او به ارمغان آورد.

آخرین انتشار موزیکال او “برای چه ساخته شده بودم؟” برای موسیقی متن باربی در مصاحبه‌ ای با زین لو، مجری Apple Music 1، او فاش کرد که چگونه هنگام تجربه یک بلوک، الهام‌ بخش نوشتن آن شده است.

او به لوو گفت که آیلیش و فینیاس، 25 ساله، اولین فیلم باربی را با کارگردانی گرتا گرویگ و چند تهیه کننده در برادران وارنر دیدند. در پایان نمایش، گرویگ از آنها خواست که اگر از آنها الهام می شود “چیزی بسازند”

ایلیش توضیح داد: “شروع نوشتن این آهنگ، روز اول نوشتن، من و فینیاس، به خصوص من، چون از دیدگاه من است، ما صرفاً به باربی فکر می کردیم.” “من یک بار در روند نوشتن به خودم فکر نکردم. بنابراین این اولین بیت کامل، پیش از کر، شاید دومین بیت، همه در یک شب است.”

آیلیش گفت که او “صرفاً” از فیلم، برداشت آن از باربی و احساس این شخصیت “الهام گرفته است”. با این حال، او به زودی متوجه شد که این آهنگ واقعا در مورد او است.

“واقعاً قصدم این نیست که این کار به شکلی متکبرانه انجام شود، اما من این کار را در جایی انجام می دهم که چیزهایی می سازم که حتی نمی دانم هستند. مثل اینکه برای خودم می نویسم و ​​حتی آن را نمی دانم. ،” او گفت. “این یکی از باورنکردنی‌ ترین چیزهایی است که در زندگی‌ ام تجربه می‌ کنم.

برچسب ها :

ناموجود