تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۷
کد خبر : 10333

بیلی آیلیش فاش کرد که از نظر جسمی جذب زنان شده است

بیلی آیلیش فاش کرد که از نظر جسمی جذب زنان شده است

بیلی آیلیش، 21 ساله، در مصاحبه ای با ورایتی که در 13 نوامبر منتشر شد، در مورد احساسات خود نسبت به زنان دیگر صحبت کرد. آیلیش که فقط در روابط عمومی با مردان بوده است، توضیح داد که اگرچه من هیچوقت واقعاً احساس نمی کردم که می توانم با آنها ارتباط برقرار کنم. بیلی هنوز

بیلی آیلیش، 21 ساله، در مصاحبه ای با ورایتی که در 13 نوامبر منتشر شد، در مورد احساسات خود نسبت به زنان دیگر صحبت کرد. آیلیش که فقط در روابط عمومی با مردان بوده است، توضیح داد که اگرچه من هیچوقت واقعاً احساس نمی کردم که می توانم با آنها ارتباط برقرار کنم. بیلی هنوز دختران بسیار خوب، و زنان دیگر را تحسین می کند.

بیلی ادامه می دهد : من زنان را خیلی دوست دارم. من آنها را به عنوان عضوی از مردم جذب آنها شده ام. و من ارتباط عمیقی با زنان، دوستان ، خانواده در زندگی ام دارم. من از نظر جسمی جذب آنها هستم. اما من از آنها و زیبایی و حضورشان نیز بسیار می ترسم.

بعداً در مصاحبه، بیلی اعتراف کرد که با هویت جنسی خود دست و پنجه نرم می کند.

او به اشتراک گذاشت: برای اینکه با شما صادق باشم، من هرگز احساس یک زن بودن را نکرده ام. من هرگز احساس خواستنی نکرده ام. من هرگز احساس زنانگی نکرده ام. من باید خودم را متقاعد کنم که من یک دختر زیبا هستم.

آخرین رابطه او با جسی رادرفورد، 32 ساله، خواننده بود. آنها پس از تقریباً یک سال زندگی مشترک در ماه مه از هم جدا شدند. نماینده بیلی در بیانیه ای به هالیوود لایف گفت: ما می توانیم تأیید کنیم که بیلی و جسی دوستانه از هم جدا شدند و دوستان خوبی باقی ماندند.

پس از جدایی این زوج، یکی از طرفداران از بیلی در مورد افکارش در مورد جسی در طی پرسش و پاسخ «هر چیزی از من بپرس» در اینستاگرام پرسید و او فقط چیزهای مثبتی در مورد همسر سابقش برای گفتن داشت. بیلی پس از جدایی از جسی وقتی به مهمانی شنیداری آخرین آلبوم انفرادی او در ماه اوت رفت، ثابت کرد که با او رابطه خوبی دارد.

قبل از قرار ملاقات با جسی، بیلی با متیو تایلر ورس رابطه داشت. خواننده “شادتر از همیشه” متیو را قبل از جدایی در می 2022 با خود به تور آورد. متیو خیانت به بیلی را پس از جدایی آنها انکار کرد.

برچسب ها :

ناموجود