تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
کد خبر : 7468

بیلی آیلیش تحسین و تمجید طرفدارن به خودش را بر انگیخت

بیلی آیلیش تحسین و تمجید طرفدارن به خودش را بر انگیخت

ستاره ها واقعاً مثل ما هستند … گاهی! بیلی آیلیش، 21 ساله، در 19 آگوست در جریان یک پرواز تجاری در حال پرواز در حالت اقتصادی مثل مردم معمولی دیده شد و حالا طرفدارانش در حال پخش شدن این لحظه هستند. بسیاری از طرفداران بیلی آیلیش او را به خاطر عدم پرواز با جت شخصی

ستاره ها واقعاً مثل ما هستند … گاهی! بیلی آیلیش، 21 ساله، در 19 آگوست در جریان یک پرواز تجاری در حال پرواز در حالت اقتصادی مثل مردم معمولی دیده شد و حالا طرفدارانش در حال پخش شدن این لحظه هستند. بسیاری از طرفداران بیلی آیلیش او را به خاطر عدم پرواز با جت شخصی و انتخاب برای پرواز در میان افراد غیر مشهور تحسین کردند. در طول سفر، این خواننده یک سویشرت کلاهدار آبی پوشیده بود.

یکی از طرفداران، که ظاهراً در پرواز بود، ویدیو را از طریق تیک تاک به اشتراک گذاشت. آنها در توضیح این کلیپ که اکنون بیش از 980 هزار بازدید دارد، نوشتند: ” شما با بیلی در هواپیما هستید (هنوز نمی توانم باور کنم که اتفاق افتاده است). در این پست، طرفدار یک سری ویدیو از بیلی در حال پرواز اضافه کرد، از جمله عکسی از سوار شدن او به هواپیما با کوله پشتی مشکی اش.

هنگامی که این کلیپ در رسانه های اجتماعی پخش شد، بسیاری از طرفداران بیلی آیلیش نظرات خود را اعلام کردند تا او را به خاطر پرواز در خطوط هوایی تجاری تمجید کنند. یکی از تحسین‌کنندگان همراه با یک ایموجی گریان نوشت: “اوه او خیلی متواضع است!”

در میان این لحظات این دختر 21 ساله در پرواز تجاری، طرفداران او نیز در توییتر به ویدئوی جدیدی از بیلی و دوست پسر سابقش، جسی رادرفورد، 32 ساله واکنش نشان دادند. در این کلیپ به نظر می رسید که او در حال آواز خواندن است. همراه با آهنگ جدید جسی “Turn Heel”، که در آن به دریافت “متن” از او افتخار می کند.

او در این ویدئو در کنار این نوازنده 32 ساله گفت: «من به تازگی یک متن از بیلی دریافت کردم.

نظرات پر از تعریف و تمجید از قیافه بیلی و واکنش‌ های او به دیدن دو نفر قبلی در یک اتاق بود. یکی از تحسین‌ کنندگان نوشت: «او بسیار خیره‌ کننده به نظر می‌ رسد!»، در حالی که دیگری اضافه کرد: «او بسیار خوشحال و سرشار از شادی به نظر می‌ رسد. دیدن آن در او واقعاً خوب است.” جسی و بیلی آیلیش برای اولین بار در اکتبر 2022 با یکدیگر مرتبط شدند اما در نهایت تا مه 2023 از هم جدا شدند.

برچسب ها :

ناموجود