تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
کد خبر : 7739

بیلی آیلیش با مهمانان غافلگیر کننده طرفداران را شگفت زده کرد

بیلی آیلیش با مهمانان غافلگیر کننده طرفداران را شگفت زده کرد

بیلی آیلیش در یک نمایش صمیمی در لندن طرفدارانش را بیش از همیشه خوشحال کرد. این ستاره 21 ساله پاپ، پس از ست های تیتر خود در جشنواره ریدینگ و لیدز در بریتانیا، روز سه شنبه یک برنامه کوچک در سالن رقص الکتریک لندن اجرا کرد. 1500 طرفدار که به اندازه کافی خوش شانس بودند

بیلی آیلیش در یک نمایش صمیمی در لندن طرفدارانش را بیش از همیشه خوشحال کرد. این ستاره 21 ساله پاپ، پس از ست های تیتر خود در جشنواره ریدینگ و لیدز در بریتانیا، روز سه شنبه یک برنامه کوچک در سالن رقص الکتریک لندن اجرا کرد. 1500 طرفدار که به اندازه کافی خوش شانس بودند که این نمایش صمیمی را تماشا کردند، با چند سورپرایز خاص بیلی آیلیش نیز شگفت زده شدند.

آیلیش گروه پسر بچه، سه‌ گانه راک مستقل با حضور فیبی بریجرز، لوسی داکوس و جولین بیکر را برای خواندن آهنگ «When the Party’s Over» با او معرفی کرد و همچنین خواننده و تهیه‌کننده لابرینت را روی صحنه دعوت کرد تا همکاری آنها «Never Felt So Alone» را اجرا کند.

طرفداران تصاویری از این اجراها را ضبط کردند

آنها جلوی صحنه با آیلیش ایستاده بود و در تمام تصنیف غم انگیز با او هماهنگ می شدند، در حالی که تماشاگران در طول آهنگ فریاد می زدند.

به گزارش NME، بیلی به جمعیت گفت که هنگام معرفی پسر بچه گوشی های خود را پایین بیاورند زیرا می خواست واکنش آنها را هنگام بیرون آمدن گروه روی صحنه ببیند.

پس از اینکه گروه آهنگ اولین آلبوم او را به نام When We All Fall Sleep، Where Do We Go? پخش کرد، آییلیش گفت: “من عاشق هر سه آنها هستم. براستی.”

فیبی بریجرز سال گذشته در SiriusXMU کاور آهنگ «When the Party’s Over» را خواند. این عضو پسر بچه همچنین قبلاً در یکی از کنسرت های کیا فروم او در لس آنجلس در اواخر سال 2022 به خواننده “خوشحال تر از همیشه” روی صحنه پیوست تا آهنگ 2017 بریجرز “بیماری حرکت” را اجرا کند.

لابرینت از پیوستن به آیلیش در همکاری آنها در آلبوم 2023 او Ends بسیار خوشحال به نظر می رسید.

آیلیش اخیراً «برای چه ساخته شده بودم» را منتشر کرد که سهم او در موسیقی متن فیلم باربی، Barbie: The Album است. پس از ورود آهنگ در ماه ژوئیه، او برای اولین بار آن را به صورت زنده در طول مجموعه تیتر خود در لولاپالوزا در اوایل آگوست اجرا کرد.

این خواننده و ترانه سرا در مورد اینکه چگونه او و برادر و همکارش فینیاس پس از تجربه یک دوره شک و تردید به خود و احساس “بی الهام”، این آهنگ زیبا را نوشتند. در مصاحبه‌ ای با زین لو، مجری Apple Music 1، او به اشتراک گذاشت: «ما واقعاً در منطقه‌ای بودیم که احساس می‌ کردیم آن را از دست داده‌ ایم و احساس می‌ کردیم، «مرد، نمی‌ دانم دیگر می‌ توانیم این کار را انجام دهیم یا نه». مثلاً من 15 ساله، 16، 17 ساله بودم و او یک نوجوان است، می توانید افکار مشکوک من را تصور کنید. مانند، “اوه، من دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم.”

او توضیح داد که پس از نمایش یک قطعه اولیه از باربی، زمانی که نویسنده و کارگردان گرتا گرویگ از او خواست تا با آهنگی همکاری کند، “صرفاً الهام گرفته شده” بود و در نهایت چیزی عمیقاً شخصی نوشت.

برچسب ها :

ناموجود