تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۲
کد خبر : 8693

بیلی آیلیش از خالکوبی بزرگ پشت خود رونمایی کرد

بیلی آیلیش از خالکوبی بزرگ پشت خود رونمایی کرد

بیلی آیلیش یک خالکوبی جدید به مجموعه خود اضافه می کند. خواننده مورد علاقه طرفداران خالکوبی اخیر خود را که شامل یک طرح انتزاعی پیچیده است که در قسمت بالایی پشت او قرار دارد رونمایی کرده است. بیلی تصمیم گرفت نگاهی اجمالی به خالکوبی روی عکس اخیر خود نشان دهد و ترجیح او را برای

بیلی آیلیش یک خالکوبی جدید به مجموعه خود اضافه می کند. خواننده مورد علاقه طرفداران خالکوبی اخیر خود را که شامل یک طرح انتزاعی پیچیده است که در قسمت بالایی پشت او قرار دارد رونمایی کرده است. بیلی تصمیم گرفت نگاهی اجمالی به خالکوبی روی عکس اخیر خود نشان دهد و ترجیح او را برای خالکوبی سیاه و سفید تأیید کند.

در اوایل تابستان، طرفداران متوجه جدیدترین خالکوبی او شدند که طرحی کوچک روی سینه او بود. در سال 2021، این خواننده در طی مصاحبه ای با Vanity Fair درباره برخی از خالکوبی های خود صحبت کرد و فاش کرد که در آن زمان فقط “سه خالکوبی” داشته است.

او با اشاره به سینه اش گفت: “من اینجا یکی دارم که می گوید “آیلیش.” بله، من خودم را دوست دارم.

او این خالکوبی بزرگ را در طول عکاسی خود در Vogue بریتانیا در سال 2021 نشان داد. “و سپس، من همین چند هفته پیش این را دریافت کردم، که چند پری از کتابی است که من در دوران رشد داشتم. یک کتاب پری کوچک به نام ” فیریوپلیس،» او به نشریه گفت و به مچ دست و دست چپ خود اشاره کرد.

“آنها مانند پری های کوچک فرشته نگهبان من هستند.”

خالکوبی جدید پشت او همچنین در عکس دیگری که الی در اوایل ماه جاری منتشر کرده بود، با طرفدارانی که این طرح را دوست دارند، دیده می شود. یک نفر گفت: “آن خالکوبی پشت یک خالکوبی آتش است”، در حالی که شخص دیگری اظهار کرد: “تتو پشت سخت می شود” و اضافه کرد: “روزی که او خالکوبی می کند نشان می دهد که می ترسم نفسم را متوقف کنم.”

برچسب ها :

ناموجود