تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۵۸
کد خبر : 5507

بیلی آیلیش آهنگ فیلم جدید «باربی» را منتشر می کند

بیلی آیلیش آهنگ فیلم جدید «باربی» را منتشر می کند

بیلی آیلیش با افتخار عشق خود را به همه چیزهای باربی به اشتراک می گذارد. از جمله آهنگ آینده او برای فیلمی به کارگردانی گرتا گرویگ با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ. این خواننده 21 ساله چند عکس قدیمی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که جشن تولد باربی را که در کودکی

بیلی آیلیش با افتخار عشق خود را به همه چیزهای باربی به اشتراک می گذارد. از جمله آهنگ آینده او برای فیلمی به کارگردانی گرتا گرویگ با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ.

این خواننده 21 ساله چند عکس قدیمی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که جشن تولد باربی را که در کودکی برگزار کرده بود و عکس هایی از باز کردن قلعه باربی در صبح کریسمس کودکی را نشان می داد. متمایز از جشن تولد او؟ یک کیک باربی صورتی و زرد که دارای پنج لایه کیک زرد با مایه شکلاتی بود.

در یکی دیگر از عکس‌های استوری، پست ایلیش نوشته بود: «برای چه ساخته شده‌ام؟» کنایه به آهنگ باربی او. او همچنین یک “B” که به ویژه اولین حرف اول این خواننده است با حروف لوگوی باربی در فید خود پست کرد که عنوان آهنگ در بالای صفحه نوشته شده بود.

“آهههههههههههههههههههه!!! من برای چی ساخته شدم؟؟” ایلیش در کپشن پست آخر نوشت. “از 13جولای ساعت 7 صبح بیرون می آید. !!!!!!!!!!”

برنده هفت جایزه گرمی در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد اضافه شدن خود به آلبوم باربی که در 21 جولای عرضه می شود. در همان روزی که فیلم باربی در سینماها اکران می شود را به اشتراک گذاشت.

ایلیش با تگ کردن برادرش و تهیه کننده موسیقی نوشت: “ما این آهنگ را برای باربی ساختیم و این برای من به معنای دنیای مطلق است. این فیلم زندگی شما را تغییر می دهد و امیدوارم آهنگ نیز تغییر کند.”

این آلبوم در اواخر ماه مه معرفی شد که اکنون تایید شده است که یکی از آهنگ های ایلیش است. در سال 2021، آیلیش برای اولین بار در Met Gala خود شرکت کرد که شبیه یک باربی واقعی بود.

آیلیش روی فرش قرمز در مورد ریسک مد خود به کیکه پالمر گفت: «وقتش رسیده بود، زیرا او تا آن زمان برای ظاهر بسیار جذاب‌تر شناخته شده بود. زمان آن فرا رسیده بود و احساس می‌کنم در چند سال گذشته بسیار رشد کرده‌ام.»

او درباره عشق عمومی اش به عروسک های باربی گفت: “این باربی مورد علاقه من در جهان بود. هر سال برای کریسمس آنها را می خواستم. لباس ها  واقعاً این الهام بخش من بود.”
فیلم باربی و آهنگ باربی بیلی آیلیش هر دو در 21 جولای منتشر خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود