تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
کد خبر : 8028

7 تا از بهترین لحظات مد خواهران کارداشیان در طول سال ها

7 تا از بهترین لحظات مد خواهران کارداشیان در طول سال ها

در طول دهه گذشته، کندال جنر به یک سوپر مدل معتبر تبدیل شده است، با حضور بر روی جلد مجلات موجود، کمپین های چند میلیون دلاری زیبایی و مد و همکاری با برندهای لوکس در جهان. اما کندال تنها کسی از خانواده‌ اش نیست که در طول این سال‌ ها روی صحنه رفته است. در

در طول دهه گذشته، کندال جنر به یک سوپر مدل معتبر تبدیل شده است، با حضور بر روی جلد مجلات موجود، کمپین های چند میلیون دلاری زیبایی و مد و همکاری با برندهای لوکس در جهان.

اما کندال تنها کسی از خانواده‌ اش نیست که در طول این سال‌ ها روی صحنه رفته است. در حالی که هیچ یک از خواهران او هرگز به طور حرفه ای مدلینگ را دنبال نکردند، کیم کارداشیان، کلوئه کارداشیان و کایلی جنر همگی تلاش خود را برای تبدیل شدن به یک مدل شیک الهام بخش امتحان کرده اند.

در حالی که کیم در طول حضور اخیر خود در نمایشگاه مد لباس بالنسیاگا پاییز 2022 سعی کرد تجربه خود را کم اهمیت جلوه دهد، کیم کارداشیان در واقع سابقه طولانی در مدلینگ دارد، اگر چه شاید برای طراحان کمی اعتبار کمتری نسبت به خانه مد لوکس پاریس داشته باشد.

امروز، او در ارتباط با دولچه مجموعه‌ هایی را طراحی می‌ کند.

کیم کارداشیان برای دولچه و گابانا بهار 2023

 

کیم با خانه مد ایتالیایی برای طراحی مجموعه خود “Ciao, Kim” همکاری کرد و لحظه ای را به دست آورد تا در روی استیج در میلان حضور پیدا کند. او این کار را با یک لباس مجلسی مشکی بدون آستین و با موهای بلوندش با حالتی بلند انجام داد.

کیم کارداشیان برای شوی بالنسیاگا کوتور پاییز 2022

کیم اولین حضور خود را در پاریس را در شوی بالنسیاگا کوتور در ژوئیه 2022 در کنار نیکول کیدمن و نائومی کمپبل با این لباس مشکی زیبا انجام داد. او در آن زمان در استوری اینستاگرام خود این تجربه را “یک رویا به حقیقت پیوست” نامید.

کندال جنر و کایلی جنر برای نمایش مد حقیقت قلب 2013

کندال و کایلی در سال 2013 برای مدل کردن لباس های قرمز برای حقیقت قلب به با استایلی یک رنگ ظاهر شدند.

کایلی جنر برای مجموعه سپیده دم ابی آوریل لاوین بهار 2012

کایلی لباس‌ هایش را با لباس‌ های کلکسیون ابی داون بهار 2012 آوریل لاوین در سه ظاهر بسیار پانک راک به تن کرد. مناسب زمان و برای نمایش کایلی خط چشم تیره و موهایی با نوک گلگون داشت.

کیم کارداشیان برای مجموعه لباس قرمز حقیقت قلب 2010

کیم زمانی که در سال 2010 به نمایش حقیقت قلب رفت، برای یک هدف خوب پا به میدان گذاشت. او با پوشیدن لباس قرمز خود، در سال 2010 مجموعه لباس قرمز حقیقت قلب رفت.

کیم کارداشیان برای بهار Heatherette 2008

کیم در نمایش Heatherette برای مجموعه بهار 2008 این برند قدم زد. او یک لباس سبز کاملاً دوست‌ داشتنی پوشیده بود که با روکش‌ ها و پاپیون‌ ها خط‌ بندی شده بود و جزئیات آرتیشو.

کیم کارداشیان برایکریستین اودیجیر پاییز 2007

کیم همچنین یک لحظه مهم برای اد هاردی و کریستین اودیجیر برای مجموعه پاییز 2007 داشت. او این مینی لباس گلدار و دستبند بازوی لحظه ای را پوشید.

کیم کارداشیان برای داش با 2007

زمانی که کیم آن را به عقب برگرداند، برای نمایش پاییز 2007 داش با دو تیپ بسیار مد روز به روی استیج رفت: لباس نارنجی سوخته و کت و شلوار خاکستری.

برچسب ها :

ناموجود