تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۳
کد خبر : 7206

10 تا از بهترین لحضه های مد و استایل سلنا گومز که باید ببینید

10 تا از بهترین لحضه های مد و استایل سلنا گومز که باید ببینید

سلنا گومز این خواننده پر طرفدار در طول سال ها ظاهر های شیک را به نمایش گذاشته است. سلنا چه روی فرش قرمز باشد، چه در طول یک تور مطبوعاتی یا صرفاً یک روز یا شب سرگرم کننده، سلنا می داند که چگونه با سبک ها بازی کند. از لباس های شیک گرفته تا تاپ

سلنا گومز این خواننده پر طرفدار در طول سال ها ظاهر های شیک را به نمایش گذاشته است. سلنا چه روی فرش قرمز باشد، چه در طول یک تور مطبوعاتی یا صرفاً یک روز یا شب سرگرم کننده، سلنا می داند که چگونه با سبک ها بازی کند.

از لباس های شیک گرفته تا تاپ های کوتاه، و خیلی چیزهای دیگر، استایل سلنا همیشه درجه یک است. او همچنین انواع مدل مو را با تمام ظاهر متفاوت خود جفت می کند، بنابراین دائماً آن را تغییر می دهد و ظاهری تازه به نمایش می گذارد.

برخی از لحظات مد و زیبایی سلنا گومز را ببینید

1. سلنا در پاریس

سلنا گومز در این دامن چین دار راه راه مشکی و سفید کمر بلند با پیراهن دکمه ای سفید بسیار شیک به نظر می رسید. او همچنین هنگام حضور در یک رویداد زیبایی نادر در پاریس در ۹ ژوئن ۲۰۲۳، از ناخن های نوک تیز، عینک آفتابی مشکی نازک و پاپیون مو استفاده کرد.

2. سلنا هنگام خروج از رویداد منحصر به فرد زیبایی

سلنا گومز هنگام ترک رویداد منحصر به فرد زیبایی کمیاب خود برای 100 اینفلوئنسر در منطقه گالری نیویورک، جذاب به نظر می رسد. او یک کت بلند مشکی از خز مصنوعی پوشیده بود.

3. گومز و خواهرش در جشن تولد نیکولا پلتز

سلنا گومز در جشن تولد نیکولا پلتز در ژانویه 2023 در هالیوود غربی زیباترین استایل را داشت. این ستاره در حالی که با خواهر ناتنی اش گریسی بود، یک ژاکت و شلوار گشاد پوشیده بود. کفش‌ های پاشنه‌ دار جلوه‌ ای به او در شب می‌ دادند.

4. قدم زدن در کاپری ایتالیا


سلنا گومز هنگام قدم زدن در کاپری، ایتالیا، تصویری نارنجی رنگ بود. او این لباس پولک دار را هنگام خرید با دوستانش می پوشید.

5. سلنا هنگام خروج در هتل خود در پاریس

سلنا گومز هنگام خروج از هتل خود در پاریس در 9 ژوئیه 2022 مانند یک ستاره واقعی به نظر می رسد. او یک تاپ کراوات و شلوار الهام گرفته از PJ پوشیده بود.

6. گومز در هفته مد پاریس 2022

سلنا گومز هنگام خروج از هتل د کریلون در 8 ژوئیه 2022، با یک تاپ شطرنجی مشکی و سفید و دامن همسان، شیک پاریسی به نظر می‌ رسید. موهایش را به صورت رترو درآورده بود و گوشواره‌ های حلقه‌ ای با حال و هوای دهه 60 داشت.

7. سلنا گومز در تبلیغ پوما

سلنا گومز در حالی که مدل کفش جدیدی از غول پوشاک ورزشی پوما را مدل می کند، می درخشد. این ستاره کالی استارز این برند را به نمایش گذاشت.

8. سلنا در لس آنجلس

سلنا گومز در 4 فوریه 2022 در لس آنجلس زیبا به نظر می رسید. او یک ژاکت زرد نئون با یک شلوار جین آبی روشن، یک کت چرمی جیر مشکی استوارت ویتزمن پوشید. او همچنین گوشواره‌ های جنی برد هوپ نقره‌ ای، و کیف لویی ویتون، در دستش داشت.

9. سلنا گومز در نیویورک

سلنا گومز هنگام رفتن به شام ​​در Nobu در نیویورک در تاریخ 13 ژانویه 2020، شلوار جین و آرایش چشم گربه‌ ای داشت. او در بیرون از منزل ظاهری غیررسمی داشت.

سلنا گومز مجموعه پوما را تبلیغ می کند

سلنا گومز در حین تبلیغ کلکسیون SS19 PUMA، عضلات شکم خود را با یک تاپ کراپ به نمایش گذاشت. او همچنین می‌ توانست شلوار ورزشی و کفش‌ های کتانی این برند را نمایش می داد.

برچسب ها :

ناموجود