تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
کد خبر : 8609

بلا، دختر تام کروز و نیکول کیدمن،سلفی کمیاب به اشتراک می گذارد

بلا، دختر تام کروز و نیکول کیدمن،سلفی کمیاب به اشتراک می گذارد

ایزابلا کروز، دختر تام کروز و نیکول کیدمن، در حال انعکاس تابستان خود است. روز دوشنبه، این زن 30 ساله که به ندرت عکس های خود را به اشتراک می گذارد، یک سلفی در اینستاگرام با 51.4 هزار دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “چه تابستانی.” او آرایش خود را ساده نگه داشته

ایزابلا کروز، دختر تام کروز و نیکول کیدمن، در حال انعکاس تابستان خود است. روز دوشنبه، این زن 30 ساله که به ندرت عکس های خود را به اشتراک می گذارد، یک سلفی در اینستاگرام با 51.4 هزار دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “چه تابستانی.”

او آرایش خود را ساده نگه داشته و ریمل و رژلب زده است. او یک تاپ سفید شایان ستایش را در عکس نشان می داد. خالکوبی های او نیز به نمایش گذاشته شده بود، با چیزی شبیه به یک گل روی بازوهای او.

بلا به طور جدی زندگی بسیار خصوصی دارد، اما نام هر دوی پدر و مادرش را در نمایه عمومی خود دارد، جایی که او اغلب تصاویری از نقاشی های خود را به اشتراک می گذارد. او در وب‌سایت‌ اش پارچه‌ های کتانی می‌ فروشد، که توضیح می‌ دهد: «بلا از زمانی که دست‌ های کوچکش می‌ توانست یک خودکار را به دست بگیرد، نقاشی می‌ کشید. از آن زمان، او در هنر خود در حال تکامل است.

رابطه بلا با والدینش

پس از جدایی این زوج در سال 2001، شایعاتی مبنی بر جدایی بین کیدمن و بچه هایی که با کروز ماندند تا در ساینتولوژی بزرگ شوند، وجود داشت. او برخلاف دخترش با کتی هلمز همسر سابق شریک است. سوری کروز، راه پدرش را دنبال کرد و ظاهراً همچنان درگیر این کار است.

علیرغم شایعات در مورد بیگانگی، کیدمن در سال 2019 به Who Australia گفت: «آنها بزرگسال هستند. آنها قادر به تصمیم گیری خود هستند. آنها انتخاب کرده اند که ساینتولوژیست باشند، و به عنوان یک مادر، وظیفه من این است که آنها را دوست داشته باشم.” او ادامه داد: “من نمونه ای از این مدارا هستم، و این چیزی است که معتقدم که مهم نیست فرزند شما چه کاری انجام می دهد، کودک عشق دارد، و کودک باید بداند که عشق در دسترس است، و من اینجا هستم.”

بلا در سال 2015 در یک مراسم خصوصی، با غیبت کیدمن و کروز، با مشاور فناوری اطلاعات بریتانیا، مکس پارکر، ازدواج کرد. منابع گفتند بلا می خواست در روز بزرگ خود از توجه رسانه ها دوری کند.

برچسب ها :

ناموجود