تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
کد خبر : 6819

بلا حدید با مدل موی پری دریایی شگفت انگیز به نظر می رسد

بلا حدید با مدل موی پری دریایی شگفت انگیز به نظر می رسد

بلا حدید برگشت! این مدل اخیراً به اینستاگرام بازگشته است. او امسال برای بسیاری از فرش‌ های قرمز از جمله مت گالا به شدت دلتنگ شد، اما سلامتی واقعاً ثروت است و حدید ذره‌ ای از آن پشیمان نیست. او در پست اینستاگرامی خود می‌نویسد: «من چیزی را برای دنیا تغییر نمی‌ دهم. “اگر مجبور

بلا حدید برگشت! این مدل اخیراً به اینستاگرام بازگشته است. او امسال برای بسیاری از فرش‌ های قرمز از جمله مت گالا به شدت دلتنگ شد، اما سلامتی واقعاً ثروت است و حدید ذره‌ ای از آن پشیمان نیست. او در پست اینستاگرامی خود می‌نویسد: «من چیزی را برای دنیا تغییر نمی‌ دهم. “اگر مجبور بودم دوباره همه اینها را پشت سر بگذارم، تا به اینجا برسم، دقیقاً به این لحظه ای که الان در آن هستم، با همه شما، بالاخره سالم، همه این کارها را دوباره انجام می دادم.

این باعث شد که من کسی باشم که امروز هستم.» تنها چند روز بعد، در 9 آگوست، حدید در TikTok فاش کرد که به صحنه فیلمبرداری بازگشته است و برداشت عالی خود را از مدل موی پری دریایی نشان داد.

حدید در اولین روز بازگشت به صحنه فیلمبرداری، یک تاپ به رنگ سفید پوشید که شامل بند های اسپاگتی و طرح کراوات جلویی است و آن را با شلوارک سفید و کفش های کشویی صورتی ست کرد. او آن را با یک مانیکور صدف دریایی یاسی به پایان رساند و سایه چشم طلایی انعکاسی و یک لب ملایم مات نرم داشت.

برجسته ترین قسمت ظاهر او موهای موج دار پری دریایی بافت دار او است. حدید از مدت‌ ها پیش طرفدار موی براق بود. او در ابتدا این ظاهر را پذیرفته بود اما این بار موهایش را از وسط باز می‌ کرد و در بالا و لایه‌های بلند حجم زیادی داشت. بافت مواج او که روی رشته های بسیار بلندش حرکت می کرد به حال و هوای دریایی آن اضافه می کرد.

مدل موی پری دریایی تابستان امسال در سراسر TikTok بوده است. خوشبختانه، ظاهر آن نسبتاً ساده است.

تا آنجایی که مدل‌ دهی پیش می‌ رود، این برش روی موهای موج‌ دار طبیعی بهتر عمل می‌ کند، که ممکن است فقط به چند قطره اسپری نمک دریا برای بهبود بافت نیاز داشته باشد. با این حال، اگر موهایتان به طور طبیعی صاف است، از یک موج دهنده مو استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود