تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۱
کد خبر : 9110

برد پیت در عاشقانه جدیدش قدمی استوار بر خواهد داشت

برد پیت در عاشقانه جدیدش قدمی استوار بر خواهد داشت

برد پیت نه به خاطر آخرین فیلم یا مهارت های بازیگری اش، بلکه به خاطر رویکرد محتاطانه اش در معرفی دوست دخترش، اینس د رامون، به فرزندانش خبرساز شده است. طبق گزارش ها، پیت عجله ای برای برداشتن این گام مهم در رابطه آنها ندارد و دلیل خوبی پشت آن وجود دارد. منابع نزدیک به

برد پیت نه به خاطر آخرین فیلم یا مهارت های بازیگری اش، بلکه به خاطر رویکرد محتاطانه اش در معرفی دوست دخترش، اینس د رامون، به فرزندانش خبرساز شده است. طبق گزارش ها، پیت عجله ای برای برداشتن این گام مهم در رابطه آنها ندارد و دلیل خوبی پشت آن وجود دارد.

منابع نزدیک به این زوج فاش کرده اند که رابطه آنها “قوی تر از همیشه” است و اینس حتی به حلقه داخلی پیت “بسیار نزدیک” شده است. با وجود صمیمیت فزاینده بین این دو، این سوال که اینس چه زمانی با فرزندان پیت ملاقات خواهد کرد هنوز نیاز به پاسخ دارد.

این بازیگر سرشناس برنده اسکار و پدر شش فرزند، تاریخچه ای مستند از روابط، به ویژه ازدواج برجسته اش با آنجلینا جولی، داشته است. این زوج که اغلب با نام «برانجلینا» شناخته می‌ شوند، سه فرزند را به فرزندی پذیرفتند و در طول 12 سال رابطه خود سه فرزند بیولوژیکی با هم داشتند. پیت از زمان طلاق از آنجلینا در سال 2016، مراقب معرفی فرزندانش به شرکای عاشقانه اش بوده است.

به گفته یو اس ویکلی، بی میلی برد پیت برای معرفی اینس د رامون به فرزندانش نشان دهنده احساسات او نسبت به او نیست. در عوض، این نشانه ای از تعهد او برای اطمینان از ایجاد رابطه بر پایه ای قوی قبل از برداشتن چنین قدم مهمی است. منبع توضیح داد: «این نیست که او اینس را دوست ندارد. فقط این است که او می‌ خواهد اطمینان حاصل کند که این رابطه قبل از برداشتن آن گام بزرگ، فاصله زیادی دارد.» این رویکرد، اگر چه محتاطانه است، اما ریشه در عشق و تعهد عمیق پیت به فرزندانش دارد.

تمایل برد پیت به “اجازه دادن به همه چیز به طور ارگانیک” در زندگی خانوادگی اش نشان دهنده احترام او به احساسات فرزندانش و درک او از تأثیر بالقوه بر آنها است. شش فرزند پیت، مدوکس، پکس، زاهارا، شیلو و دوقلو های ویوین و ناکس، بدون شک پس از طلاق مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ اند و پدرشان می‌ خواهد هر گونه اختلال در زندگی آنها را به حداقل برساند.

برچسب ها :

ناموجود