تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 12286

برد پیت در زمان فیلمبرداری سبک شیک خود را به نمایش می گذارد

برد پیت در زمان فیلمبرداری سبک شیک خود را به نمایش می گذارد

برد پیت و خاویر باردم در حال انجام این کار هستند! این دو بازیگر سر صحنه فیلم مسابقه فرمول 1 (F1) بدون عنوان خود در ساحل نیوسمیرنا فلوریدا دیده شدند. این دو هنرمند در حال فیلمبرداری در داخل و اطراف رستوران Pappas Drive In & Family در روز جمعه از آنها عکس گرفته شد. پیت

برد پیت و خاویر باردم در حال انجام این کار هستند! این دو بازیگر سر صحنه فیلم مسابقه فرمول 1 (F1) بدون عنوان خود در ساحل نیوسمیرنا فلوریدا دیده شدند. این دو هنرمند در حال فیلمبرداری در داخل و اطراف رستوران Pappas Drive In & Family در روز جمعه از آنها عکس گرفته شد.

پیت برای این صحنه با استایل خیابانی و  غیر رسمی بود و یک تیشرت در بالا تنه و یک شلوار جین همسان پوشیده بود. موهایش را مرتب به پهلو شانه کرده بود و با یک کمربند قهوه ای و ساعت طلایی در حالی که در داخل رستوران نشسته بود و از درهای رستوران خارج می شد از او عکس گرفته شد.

در همین حال، باردم، با یک کت کت و شلوار نارنجی تیره و یک پیراهن مشکی زیر آن دیده شد. کفش‌ های چرمی، ساعت چرمی مشکی و کمربند چرمی مشکی او ظاهراً مجلل‌ تری را به نمایش می گذاشت.

این دو بازیگر ماه هاست روی این فیلم کار می کنند. در جولای 2022، پیت که نقش یک راننده باسابقه F1 را بازی می‌ کند که از دوران بازنشستگی به مربی تیمی با یک ستاره در حال ظهور تبدیل می‌ شود با لباس مسابقه در حال قدم زدن در گرند پری با رانندگان واقعی F1 عکس از او عکس گرفته شد.

پیت درباره این فیلم به اسکای اسپورت گفت: “من مردی خواهم بود که در دهه 90 مسابقه می دادم. او یک تصادف وحشتناک و یک نوع کراپ دارد و ناپدید می شود و سپس در رشته های دیگر مسابقه می دهد.

او ادامه داد: «پس دوستش با بازی خاویر باردم مالک تیم است. “آنها آخرین تیم هستند، آنها 21، 22 در جدول هستند، آنها هرگز امتیازی کسب نکرده اند و آنها یک پدیده جوان دارند که این نقش توسط دامسون ادریس بازی می شود و او من را به عنوان یک درود مری وارد بازی می کند.»

پیت همچنین در این مصاحبه فاش کرد که قبلاً هرگز با ماشین مسابقه ای در پیست رانندگی نکرده بود. با این حال، او «20 سال گذشته را روی دوچرخه روی پیست گذرانده است، بنابراین این کمک زیادی کرده است. او افزود که “واقعاً متواضعانه” بود که برخی از رانندگان راه را در پیست به او نشان دهند.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره جهان یکی از تهیه کنندگان فیلم بدون عنوان اپل استودیو است. این تلنگر همچنین با همکاری F1 ساخته شده است که به آنها امکان دسترسی ویژه به مسیرهای مسابقه و رانندگان حرفه ای را می دهد.

برچسب ها :

ناموجود