تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 8859

برخی از لحظات زیبای مد سلنا گومز در پاریس را ببینید

برخی از لحظات زیبای مد سلنا گومز در پاریس را ببینید

سلنا گومز بهترین زندگی خود را در پاریس، فرانسه سپری می کند. این هنرمند 31 ساله با دوستان مشهور در بازی های فوتبال شرکت می کند، به هواداران خوش آمد می گوید و از شام های مجلل لذت می برد. گردش های گومز در آغاز هفته مد پاریس انجام می شود، بنابراین احتمالاً این ستاره

سلنا گومز بهترین زندگی خود را در پاریس، فرانسه سپری می کند. این هنرمند 31 ساله با دوستان مشهور در بازی های فوتبال شرکت می کند، به هواداران خوش آمد می گوید و از شام های مجلل لذت می برد. گردش های گومز در آغاز هفته مد پاریس انجام می شود، بنابراین احتمالاً این ستاره خواننده و بازیگر را با لباس های مد روز در رویداد های اختصاصی خواهید دید. تا کنون، استایل او از ساده تا پر زرق و برق بوده و زیبایی در هر ظاهری تابیده می شود. برخی از لحظات مد او را در شهر عشق ببینید.

گومز در مسابقه لیگ 1 Uber Eats بین پاری سن ژرمن و المپیک مارسی در پارک دو پرنس در 24 سپتامبر 2023 شرکت کرد. او با دوستان مشهور همکارش بروکلین بکهام و همسرش نیکولا پلتز بود. او یک لباس یقه بلند پلنگی با یک کت چرمی پوشیده بود. او حلقه های ضخیم با موهایش را به صورت دم اسبی صاف پوشیده بود.

در 26 سپتامبر، گومز در بالکن هتل Plaza Athénée ایستاد تا به هواداران خوش آمد بگوید. او از دیدن طرفداران فداکارش که امواج شیرین را به اشتراک می گذارند خوشحال به نظر می رسید. سلنا ظاهر خود را با تی شرت سفید سایز بزرگ ساده به رنگ بژ نگه داشته بود.

بعد از ظهر همان شب، گومز برای شام خود در هتل مجلل رویال مونسو در پاریس، به شادی پرداخت. این خواننده و هنرپیشه در یک کت و شلوار مشکی دوخت، ظرافت را به نمایش گذاشت و با ظاهری جسورانه جلب توجه می کرد. او کفش‌ های پاشنه‌ دار نقره‌ ای را با کمربند پر رنگی که کمرش را نشان می‌داد،ست کرده بود.

او بدون شک با اعتماد به نفس و روحیه خوب وارد سالن شد و با انرژی و حضور خود به تماشاگران دست تکان می داد. این یکی از بهترین تیپ های او بود.

برچسب ها :

ناموجود