تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۱۸
کد خبر : 5583

حضور برد پیت با لباس مسابقه ای فرمول 1 در کنار پیست

حضور برد پیت با لباس مسابقه ای فرمول 1 در کنار پیست

برد پیت و دامسون ادریس در حال فیلمبرداری از فیلم جدید (جایزه بزرگ) خود در سیلورتون، انگلستان در روز شنبه 8 ژوئیه عکس گرفتند. برنده خوش تیپ اسکار 59 ساله و ستاره 31 ساله Snowfall، هر کدام یک لباس مسابقه ای سفید با حروف مشکی به تن داشتند. کلاه ایمنی به صورت هماهنگ در صحنه

برد پیت و دامسون ادریس در حال فیلمبرداری از فیلم جدید (جایزه بزرگ) خود در سیلورتون، انگلستان در روز شنبه 8 ژوئیه عکس گرفتند. برنده خوش تیپ اسکار 59 ساله و ستاره 31 ساله Snowfall، هر کدام یک لباس مسابقه ای سفید با حروف مشکی به تن داشتند.

کلاه ایمنی به صورت هماهنگ در صحنه فیلمبرداری، که اتفاقاً یک رویداد مسابقه‌ای زنده نیز بود. برد پیت که مثل همیشه جوان به نظر می‌رسید، لبخند می‌زد و در کنار همبازی جوانش قدم می‌زد. به نظر می رسید که بازیگران در زمان استراحت کاملاً با یکدیگر خوب هستند.

این فیلم، برد را در نقش یک مسابقه‌دهنده افسانه‌ای دنبال می‌کند که «از دوران بازنشستگی بیرون می‌آید تا یک راننده جوان‌تر را راهنمایی کند و آخرین مسابقه اش را به عنوان هم تیمی راننده جوان‌تر در پیست با افتخار کسب کند». این فیلم با همکاری فرمول یک تولید می شود و قصد دارد به شور فعلی مسابقات F1 کمک کند. و در مسابقات جایزه بزرگ واقعی فیلمبرداری می شود.

توبیاس منزیس (Outlander، The Crown) و کری کاندون (The Banshees of Inisherin) نامزد اسکار نیز از بازیگران این فیلم می‌باشند.

جوزف کوسینسکی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و جری بروکهایمر نیز در صندلی تهیه کننده حضور دارد. کوسینسکی با فیلم Top Gun: Maverick 2022، مخاطبان را به سینماها بازگرداند.

این فیلمساز با استعداد است که جادوی خود را مانند خودروی تام کروز به مسیر مسابقه می آورد. در همین حال، دامسون با نقش فرانکلین سنت، یک فروشنده مواد مخدر جاه طلب 19 ساله در لس آنجلس، وارد صحنه شده است.

برچسب ها :

ناموجود