تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 8359

بانی بد چرا رابطه خود با کندال جنر را مخفی نگه می دارد

بانی بد چرا رابطه خود با کندال جنر را مخفی نگه می دارد

بنیتو مارتینز اوکاسیو، معروف به بانی بد، اعتراف کرد که برای حفظ حریم خصوصی رابطه خود با کندال جنر ارزش قائل است. او برخلاف دیگر افراد مشهور، مانند روزالیا و راو آلخاندرو، رگیتونرو هرگز جدایی از دوست دختر سابقش گابریلا برلینگری را علنی نکرد. بانی بد در مصاحبه ای با Vanity Fair، مقداری از نحوه

بنیتو مارتینز اوکاسیو، معروف به بانی بد، اعتراف کرد که برای حفظ حریم خصوصی رابطه خود با کندال جنر ارزش قائل است. او برخلاف دیگر افراد مشهور، مانند روزالیا و راو آلخاندرو، رگیتونرو هرگز جدایی از دوست دختر سابقش گابریلا برلینگری را علنی نکرد.

بانی بد در مصاحبه ای با Vanity Fair، مقداری از نحوه قرار ملاقات با جنر و گمانه زنی های مداوم رسانه ای که با آن همراه است، روشن کرد.

این هنرمند گفت: “الان همه پاپاراتزی هستند. هر کسی تلفن همراه خود را بیرون می آورد و عکس می گیرد و ضبط می کند.” اولین تصاویر این خواننده با کندال توسط طرفداران اطراف گرفته شد که باعث شد او احساس کند فضای شخصی اش در حال تهاجم است.

خانواده کارداشیان جنر محبوب ترین خانواده در ایالات متحده (و احتمالاً در تمام آمریکای شمالی) هستند، بنابراین هر کاری که انجام می دهند مورد توجه عمومی است.

بانی بد توضیح داد که هر کاری برای طرفدارانش انجام می دهد و به آنها وابسته است، اما این بدان معنا نیست که او باید چیزهایی را در مورد زندگی شخصی خود برای آنها روشن کند.

بانی بد اعتراف کرد: “آنها نمی دانند چگونه زندگی می کنید، نمی دانند چه احساسی دارید و من واقعاً نمی خواهم آنها بدانند.” او افزود که جزئیات رابطه خود را با مادر و بهترین دوستش جومار به اشتراک گذاشته است.

آیا موسیقی جدیدی در راه خواهد بود؟

او همچنین از اظهار نظر در مورد آلبوم جدید احتمالی خودداری کرد، با این حال، مصاحبه‌ گر و روزنامه‌ نگار، میشل رویز، به او گفت که یکی از منابع به او گفته است که ممکن است یک تک آهنگ در پاییز امسال منتشر شود.

برچسب ها :

ناموجود