تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 9749

بانی بد و پدرو پاسکال با لباس زنانه در برنامه زنده ظاهر شدند

بانی بد و پدرو پاسکال با لباس زنانه در برنامه زنده ظاهر شدند

بانی بد، که با نام بنیتو نیز شناخته می شود، شنبه شب در برنامه زنده لیدی گاگا با تبدیل شدن به اولین لاتین تبار که میزبان و مهمان موزیکال از زمان دسی آرناز در سال 1976 بود،شد. پدرو پاسکال، به شوخی به عنوان مترجم شخصی بنیتو در حالی که “به زبانی غیر از انگلیسی صحبت

بانی بد، که با نام بنیتو نیز شناخته می شود، شنبه شب در برنامه زنده لیدی گاگا با تبدیل شدن به اولین لاتین تبار که میزبان و مهمان موزیکال از زمان دسی آرناز در سال 1976 بود،شد.

پدرو پاسکال، به شوخی به عنوان مترجم شخصی بنیتو در حالی که “به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می کرد” در خلال مونولوگ آغازین کار کرد و هر دو لباس زنانه به تن کردند.

بانی بد، اخیراً در مراسم گرمی به زبان اسپانیایی اجرا کرد و پخش CBS به جای ترجمه اشعار، زیرنویس آن را «SINGING NON-ENGLISH» داشت. او در حین مونولوگ خود این ترجمه را مسخره کرد.

بانی بد گفت: “مردم تعجب می کنند که من نمی توانم این برنامه را میزبانی کنم زیرا انگلیسی زبان اول من نیست.” نمی‌ دانم آنها می‌ دانند یا نه، اما من هر کاری که دلم بخواهد انجام می‌ دهم. می‌ توانم این برنامه را به زبان انگلیسی میزبانی کنم. می‌ توانم مک‌ دونالد را به انگلیسی سفارش بدهم.

لیدی گاگا بانی بد را معرفی می کند

لیدی گاگا بانی بد را برای اجرای موسیقایی خود از آلبوم جدید “Nadie Sabe Lo Que Va a Pasar Mañana” معرفی کرد. اپیزود 21 اکتبر SNL به لطف  بانی بد و چندین بازیگر مشهور به عنوان یکی از بهترین ها در مدت زمان طولانی شناخته می شود.

بانی بد، که دومین اجرای موسیقی را داشت، اخیراً تاریخ آمریکای شمالی را برای تور «مست تحت تعقیب» خود اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود