تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
کد خبر : 8926

بانوی قرمز پوش گرما و جذابیت را به هفته مد پاریس آورد

بانوی قرمز پوش گرما و جذابیت را به هفته مد پاریس آورد

کایلی جنر با استایل قرمز خود گرما و جذابیت را به هفته مد پاریس آورد. این سوپر مدل برای سومین حضورش در هفته مد پاریس در فرانسه دیده شد. جنر عصر چهارشنبه در ردیف اول مد شوی لباس زنانه بهار و تابستان 2024 استودیوی آکنه نشست. این دختر 26 ساله یک لباس مجلسی قرمز روشن

کایلی جنر با استایل قرمز خود گرما و جذابیت را به هفته مد پاریس آورد. این سوپر مدل برای سومین حضورش در هفته مد پاریس در فرانسه دیده شد.

جنر عصر چهارشنبه در ردیف اول مد شوی لباس زنانه بهار و تابستان 2024 استودیوی آکنه نشست. این دختر 26 ساله یک لباس مجلسی قرمز روشن با آستین بلند پوشیده بود که در مچ پاهای او جلوه ای از جنس گلبرگ داشت و حالتی شبیه پری دریایی ایجاد می کرد. او این لباس را با یک کیف باگت قرمز رنگ، کفش های پاشنه‌ نوک تیز چرمی قرمز و یک عینک آفتابی محافظ مشکی بزرگ ست کرده بود.

پیش از حضور کایلی در فشن شو بهار و تابستان 2024، استودیو آکنه این مدل را روی جلد شماره 27 سپتامبر Le Monde نشان داد. در یک پست اینستاگرامی، این برند یک ویدیویی را به اشتراک گذاشت که شامل اجمالی از عکس های جنر برای شماره چهارشنبه بود.

این برند همچنین استوری های اینستاگرام این مشکل را در مکان های مختلف منتشر کرد تا بازدیدکنندگان و افراد محلی بتوانند نسخه مورد نظر را بگیرند.

ستاره کارداشیان ها استوری ها را در حساب شخصی خود بازنشر کرد. در طول نمایش، جنر در کنار نوازنده روزالیا نشسته بود که یک لباس مشکی و کفش پاشنه نقره‌ای با کیف صورتی روشن به تن داشت.

قبل از نمایش استودیو آکنه، جنر در شام با خواهر بزرگترش، کندال جنر، سه شنبه شب در پاریس دیده شد. در این همراهی، خواهران جنر با لباس های تک رنگ مشابه دیده شدند. کایلی یک لباس کاملا سفید اسپورت مکس به تن داشت. این ظاهر شامل یک لباس شیک با چکمه های نوک باز و یک کیف پول سفید بود. این لباس شامل یک یقه پیچیده با یک تکه پارچه بلند بود که به دور شانه‌ های او بسته می‌ شد تا جلوه‌ ای را با پارچه پشت لباس ایجاد کند.

کندال، 27 ساله، لباس مشکی سر تا پا،بوتگا ونتا، چرمی که روی دامن بلندی تا زانو پوشیده شده بود، در پارچه‌ ای تیره و سنگین با شکاف‌ هایی تا بالا پوشیده بود. او مجموعه مشکی خود را با یک یقه اسکی برش همسان با آستین های کیمونو تقسیم شده ست کرده بود.

در آغاز هفته مد پاریس، جنر با عشق جدیدش، تیموتی شالامی، دیده شد. در عکس‌ هایی که دیلی میل به دست آورده است، زوج جدید با هم در فولدرول و این بار برای جشن تولد روزالیا دیده شده‌ اند.

این عکس‌ها همچنین جنر و شالامی را با ظاهری هماهنگ نشان می‌ دهند. او با یک کت کمربند مشکی، چکمه‌ های پاشنه‌ دار، و عینک آفتابی، در حالی که او یک ژاکت پفی، شلوار جین آبی و کلاه بیسبال کج به تن داشت.

برچسب ها :

ناموجود