تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 12421

این ترند آسان مانیکور برای ستاره شدن در سال 2024 است

این ترند آسان مانیکور برای ستاره شدن در سال 2024 است

فرش‌ های قرمز همیشه فرصتی عالی برای شناسایی ترند های بزرگ بعدی زیبایی و استایل هستند. در این رویداد های پر زرق و برق است که با بزرگ‌ ترین و بهترین چهره‌ هایی که احتمالاً تا به حال دیده‌ ایم مواجه می‌ شویم، چتری‌ زندیا و همه چیزهایی است که ما از افراد مشهور روی

فرش‌ های قرمز همیشه فرصتی عالی برای شناسایی ترند های بزرگ بعدی زیبایی و استایل هستند. در این رویداد های پر زرق و برق است که با بزرگ‌ ترین و بهترین چهره‌ هایی که احتمالاً تا به حال دیده‌ ایم مواجه می‌ شویم، چتری‌ زندیا و همه چیزهایی است که ما از افراد مشهور روی فرش قرمز انتظار داریم.

با این حال، همه به یک روند بسیار آشکار علاقه دارند : مانیکور هایی که نوک انگشتان بهترین و درخشان ترین ستارگان هالیوود را تزئین می کنند. اگر فصل جوایز تا کنون نشانه‌ ای باشد، ناخن‌ های کوتاه و غالباً مربعی شکل قرمز تیره، ترند سال 2024 خواهند بود.

ترند ناخن های کوتاه و قرمز تیره چیست؟

با این حال، امسال همه چیز به سمت تاریکی تغییر کرده است. تقریباً در پایان سال 2023، افراد مشهور به ​​طور یکسان تصمیم گرفتند که قرمز رنگ جدید آنها است به خصوص در مورد ناخن ها. قرمز گیلاسی که در پاییز هم ترند بود. با این حال، با نزدیک‌ تر شدن به زمستان، رنگ‌ های قرمز پر رنگ‌ تر از سایه‌ های روشن‌ تر در کانون توجه قرار گرفتند. موکای گیلاس، گیلاس سیاه، کرن بری و بورگوندی به سرعت به رنگ قرمز انتخابی در میان شیک ترین ستاره ها تبدیل شدند.

اولین باری که متوجه این روند شدیم در گلدن گلوب بود. برای اولین نمایش جوایز مهم سال، تعداد زیادی از شرکت‌ کنندگان با رنگ‌ هایی  دیده شدند که مهم‌ترین آنها دوآ لیپا و اما استون بودند. لیپا که اخیراً موهایش را به همان رنگ قرمز تند رنگ کرده است، ناخن‌ هایش را با مدل جدیدش هماهنگ کرده است. استون، سایه موکای گیلاسی عمیقی را برای قبول جایزه خود در آن شب انتخاب کرد.

در مراسم امی هفته بعد، ناخن های قرمز محبوبیت بیشتری پیدا کردند. سلنا گومز، مانند لیپا، لباس کاملی به تن داشت که در مرکز رنگ قرار داشت و ناخن‌ هایش گیلاسی (سیاه) در بالای آن بود. جدا کردن ظاهر او از سایر برداشت های این روند، درخشش هایی به ترکیب اضافه شد.

چگونه ما هم به این ترند بپیوندیم؟

خوشبختانه برای همه، این احتمالاً یکی از ساده‌ ترین ترند های اخیر ناخن برای تکرار در خانه است و برای داشتن آن نیازی به دعوت روی فرش قرمز نیست.

ابتدا، مانند هر مانی، لاک باقی مانده را با پاک کننده ناخن پاک کنید. سپس، ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنیداین زمان برای ایجاد هر گونه نوک یا فشار دادن است. با این حال، برای اینکه واقعاً وارد مراسم فرش قرمز شوید، ناخن های خود را کوتاه نگه دارید و آنها را مربعی شکل قرار دهید. پس از آن، قبل از استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود.

در مرحله بعد، رنگ قرمز تیره دلخواه خود را انتخاب کنید. اگرچه به معنای واقعی کلمه گزینه‌ های بی‌ پایانی برای انتخاب وجود دارد، به رنگ های کلاسیک‌ پایبند باشید.

با استفاده از رنگ خود، همه چیز را با روکش مورد علاقه خود بپوشانید، بگذارید خشک شود و سپس برای سلامت ناخن های خود یک عدد روغن ناخن به آن اضافه کنید. سپس، شما عملا فرش قرمز را در نوک انگشتان خود خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود