تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 11188

ایلان ماسک به تیلور سوئیفت درباره کاهش محبوبیت هشدار می دهد

ایلان ماسک به تیلور سوئیفت درباره کاهش محبوبیت هشدار می دهد

طرفداران تیلور سوئیفت پس از واکنش ایلان ماسک به دیدن آخرین به رسمیت شناختن او به عنوان شخصیت سال ۲۰۲۳ مجله تایم از این خواننده دفاع می کنند. سوئیفت این خواننده و نوازنده تحسین شده پس از موفقیت در تور Eras خود، اولین نمایش فیلمش که منجر به رکورد شکنی شد و تسلط بر نمودار

طرفداران تیلور سوئیفت پس از واکنش ایلان ماسک به دیدن آخرین به رسمیت شناختن او به عنوان شخصیت سال ۲۰۲۳ مجله تایم از این خواننده دفاع می کنند. سوئیفت این خواننده و نوازنده تحسین شده پس از موفقیت در تور Eras خود، اولین نمایش فیلمش که منجر به رکورد شکنی شد و تسلط بر نمودار های بیلبورد با آهنگ های موفق خود، عنوان مورد علاقه خود را دریافت کرد.

مدیر عامل تسلا ایلان ماسک پس از اطلاع از این به رسمیت شناختن تیلور در توییتر به تیلور تبریک گفت، با این حال، او همچنین تصمیم گرفت توصیه‌ ای از تجربه خود به او بدهد. ایلان نوشت: «تبریک می‌ گویم» و در توئیتی جداگانه اضافه کرد: «خطر کاهش محبوبیت پس از این جایزه. من از روی تجربه صحبت می کنم.”

هشدار ایلان پس از آن است که در سال 2021 به عنوان شخصیت سال انتخاب شد. اما به نظر می رسد که این میلیاردر از کاهش محبوبیت خود پس از یک سری تصمیمات تجاری و اظهار نظر از زمانی که به این عنوان مفتخر شد، آگاه است.

سوئیفتی ها پس از دیدن کامنت تبریک او تصمیم گرفتند افکار خود را به اشتراک بگذارند. یک نفر نوشت: «ایلان ماسک سعی می‌کند همه چیز را به چالش بکشد»، در حالی که شخص دیگری اظهار داشت: «او فقط می‌ توانست تبریک بگوید و ادامه دهد. هیچ کس از تو نصیحت و نظر نخواست.»

یکی دیگر از کاربران آنلاین اضافه کرد: «مردم واقعاً تیلور را دوست دارند، بنابراین فکر نمی‌کنم که ایلان مشکل ساز باشد. ”

سام جیکوبز، سردبیر تایم، هنگام اعلام این رسمیت نوشت: «تیلور سوئیفت راهی برای فراتر رفتن از مرزها و منبع نور پیدا کرد. “سوئیفت فردی نادر است که هم نویسنده و هم قهرمان داستان خودش است.”

برچسب ها :

ناموجود