تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 7039

10 ایده عالی طراحی ناخن شیک و خیره کننده 1402

10 ایده عالی طراحی ناخن شیک و خیره کننده 1402

گرایش‌ های جدید زیادی در هنر ناخن وجود دارد که باید منتظر آنها بود. از ظاهری که هرگز از مد نمی افتد تا مانیکورهای مدرن که همه را پوشش می دهد. قرمزهای کلاسیک را در نظر بگیرید که همیشه شیک هستند تا ناخن های طبیعی که حال و هوای درونی شما را نشان دهد. فرقی

گرایش‌ های جدید زیادی در هنر ناخن وجود دارد که باید منتظر آنها بود. از ظاهری که هرگز از مد نمی افتد تا مانیکورهای مدرن که همه را پوشش می دهد. قرمزهای کلاسیک را در نظر بگیرید که همیشه شیک هستند تا ناخن های طبیعی که حال و هوای درونی شما را نشان دهد. فرقی نمی‌ کند به یک رنگ و یا طراحی ناخن تماما علاقه داشته باشید، در این ایده های ناخن همه موارد وجود دارد.

از این ایده های طراحی ناخن الهام بگیرید

1. مات متالیک


این یک طرح جدید و تازه برای یک مانیکور متالیک است را در نظر بگیرید. رنگ مورد علاقه‌ تان (نقره، طلا یا رزگلد) را انتخاب کنید و روی آن یک کت مات‌ کننده بپوشانید. ظاهر متالیک مات بازده بالایی دارد اما انجام آن بسیار آسان است.

2. ناخن هات چاکلتی


رنگ‌ های خاکی همیشه در ماه‌ های خنک‌تر محبوب هستند. قهوه ای شکلاتی همه کاره، کلاسیک است و مکمل تمام رنگ های پوست و شکل ها و طول ناخن ها است. از آنجایی که این روند فقط یک سایه است، بازسازی آن در خانه بسیار آسان است.

3. دوبل فرانسوی

برای به دست آوردن ظاهر، دو لایه از سایه تیره مورد علاقه خود را بزنید، اجازه دهید خشک شوند، سپس یک تاپ کت بزنید و بگذارید خشک شود. سپس با استفاده از یک تاپ کت مات، یک خط لبخند فرانسوی در نوک ناخن ایجاد کنید. از یک برس ناخن برای اعمال خط لبخند برای اعمال دقیق تر استفاده کنید.

4. مانیکور فرانسوی کلاسیک


هیچ چیز تازه تر از یک مانیکور فرانسوی نیست. برای همه شگفت انگیز به نظر می رسد، و می توان آن را با استایل شخصی شما تنظیم کرد.

5. ناخن های لایه ای


لایه‌ بندی یک سایه شفاف بر روی یک رنگ ثابت، تمام حس خوبی است. سایه های جامد خود را با جلوه ای خاص تغییر دهید.

6. ناخن های کروم


از زمانی که ناخن های دونات لعاب دار هیلی بیبر وارد صحنه شد، این روند همچنان ادامه دارد. این یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن کمی استعداد به یک مانیکور کلاسیک است.

7. قرمز گیلاسی


ناخن‌ هایتان را با این رنگ‌ های گوتیک رنگ کنید و از زیبای آنها لذت ببرید.

8. ناخن های مخملی


این ظاهری یک است که در عرض چند دقیقه مال شماست.

9. قرمزهای کلاسیک


بهترین چیز در مورد قرمز این است که گزینه های زیادی وجود دارد، زیرا رنگ مانیکور کلاسیک است که یافتن سایه ای را آسان می کند.

10. ناخن های تقریبا طبیعی


از دور مانند یک نگاه براق و بدون دردسر به نظر می رسد، و درخشش ظریف آن مانند یک شگفتی خاص به نظر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود