تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر : 5532

10 ایده جالب مانیکور فرانسوی شیک و لاکچری 2023

10 ایده جالب مانیکور فرانسوی شیک و لاکچری 2023

سال به سال، روند لاک ناخن با فصل داخل و خارج می شود. در حالی که بهار زمان محبوبی برای پاستیل‌ها است و تابستان با رنگ‌های روشن همراه است. با رنگ‌های بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، ممکن است تمایل داشته باشید تا اط یک طراحی ناخن جدید لذت ببرید. مانیکور فرانسوی

سال به سال، روند لاک ناخن با فصل داخل و خارج می شود. در حالی که بهار زمان محبوبی برای پاستیل‌ها است و تابستان با رنگ‌های روشن همراه است. با رنگ‌های بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، ممکن است تمایل داشته باشید تا اط یک طراحی ناخن جدید لذت ببرید.

مانیکور فرانسوی یک راه عالی برای تغییر آن است. به طور خاص، ما اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانید با روند هنر ناخن بی انتها خلاق شوید. راه های زیادی برای به روز رسانی ظاهر کلاسیک امسال وجود دارد. برای کمک به شما در کشف احتمالات و انتخاب موارد دلخواه خود، 10 ایده برای طراحی ناخن مانیکور فرانسوی را در زیر گردآوری کردیم.

ایده های مانیکور فرانسوی جذاب را مرور کنید

1. مانیکور فرانسوی تونال

یک پالت رنگی با الهام از رنگ های قدیمی با رنگ سبز، سرمه ای، و قهوه ای در خط مقدم محبوبیت خود را نشان می دهد. خوشبختانه، همه رنگ‌ها به خوبی کنار هم قرار می‌گیرند، بنابراین به جای انتخاب تنها یکی، می‌توانید برای یک مانیکور فرانسوی رنگارنگ، سایه‌ای متفاوت روی هر نوک ناخن قرار دهید.

2. مانیکور فرانسوی زبرا

در حالی که این مثال به صورت سیاه و سفید انجام می شود، می توانید به راحتی نوارها را تغییر دهید تا یک پالت رنگارنگ تر باشد.

3. فرانسوی بلوک رنگی

در حالی که سایه ها در این مانیکور نسبتا روشن هستند، اما به زیبایی حال و هوای شما را می تواند در بر می گیرد.

4. مرمر آبی دریای اژه

اگر احساس می‌کنید به چندین سبک طراحی علاقه دارید، همیشه این گزینه برای ترکیب ناخن‌های پیچیده با چند نکته فرانسوی وجود دارد.

5. فرانسوی شعله ور

این مانیکور فرانسوی چقدر سرگرم کننده (و تند!) است؟ رنگ فقط فریاد می زند زیبایی.

6. چکرزها


چکرزها اتفاقاً در زیباترین پالت برای مانیکور فرانسوی شما هستند.

7. فرانسوی کروم

از زمانی که هیلی بیبر ناخن‌های کرومی «دونات لعاب‌دار» خود را به نمایش گذاشت، مردم در همه جا تلاش می‌کردند این ظاهر را بازسازی کنند. اکنون، مانیکور براق و مرواریدی به شکل فرانسوی ظاهر شده است.

8. مانیکور فرانسوی لاک پشت

لاک لاک پشت یک الگوی زیبا است که اغلب در پاییز ظاهر می شود. در اینجا، آن را با یک مانیکور فرانسوی کلاسیک سفید ترکیب می‌کنیم تا ظاهری که به سادگی نمی‌توانیم به آن خیره شویم.

9. جادوی تک رنگ

این مانیکور فرانسوی دو رنگ قهوه ای چقدر شیک است؟ تمایز بین پایه و نوک آنقدر ظریف است که تقریباً باعث می شود شما دوبار عکس بگیرید.

10. سرولین

آخرین اما نه کم اهمیت، نگاهی به این مانیکور فرانسوی آبی بیندازید. این مانیکور تقریباً نوستالژیک است.

برچسب ها :

ناموجود