تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
کد خبر : 7090

اولیویا رودریگو در حال بازگرداندن ناخن های گوت است

اولیویا رودریگو در حال بازگرداندن ناخن های گوت است

اولیویا رودریگو قبلا مانیکورهای گیلاسی قرمز تیره پوشیده است، لباس‌های دختر اسبی را تند و تیز کرده است، و پله‌های مت گالا را با طراحی سیاه و سفید سفارشی تام براون راه می‌ رود. اکنون، او پس از اینکه مانیکور های تقریبا طبیعی و ظریف کرومی که در تمام تابستان غالب بوده اند، لاک ناخن

اولیویا رودریگو قبلا مانیکورهای گیلاسی قرمز تیره پوشیده است، لباس‌های دختر اسبی را تند و تیز کرده است، و پله‌های مت گالا را با طراحی سیاه و سفید سفارشی تام براون راه می‌ رود. اکنون، او پس از اینکه مانیکور های تقریبا طبیعی و ظریف کرومی که در تمام تابستان غالب بوده اند، لاک ناخن مشکی را مورد استفاده قرار داده است.

البته، ناخن‌ های مشکی هرگز کاملا از مد نمی‌ افتند، اما اخیراً به نظر می‌ رسد که سایه کلاسیک کمتر از همیشه مد شده است. چرخه ترند توسط ناخن‌ های دونات لعاب‌ دار، ناخن‌ های ابری، ناخن‌ های وانیلی و ناخن‌ های قهوه یخی فقط به نام چند مورد غالب بوده است و عمیق‌ ترین چیزی که این ناخن‌ ها به دست می‌ آورند یک اسپرسوی غنی یا نقره‌ ای تیره است. و با این حال، حتی زمانی که آنها تاریک هستند، آنها به اندازه مانیکور کلاسیک جت بلک به طور آشکار یا در چهره شما ظاهر نمی شوند.

رودریگو باید بیش از تمام ترند های مانیکور خاموش باشد، زیرا او در لندن با ظاهری کاملاً مشکی ناخن دیده شد و این بسیار با طراوت بود.

ظاهری که توسط ایمارنی مانیکوریست انجام شده بود بسیار ساده بود و فقط شامل ناخن های کوتاه و گرد بود که کاملاً با لاک مشکی پوشانده شده بودند. آنها خیلی بلند نبودند، با مروارید، طرح های لیزری یا حتی برچسب پوشانده شده بودند. فقط مشکی، که فقط بسیار با طراوت است.

البته احیای ناخن سیاه به راحتی در خانه بازسازی می شود. برای شروع، مانند هر آرایش دیگری، ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه خود سوهان بزنید، که کوتاه و گرد باشد تا دقیقاً از رودریگو کپی شود.

سپس مقداری روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند. پس از آن، روغن را پاک کنید و با دو تا سه لایه لاک مشکی مورد علاقه خود بزنید. پس از خشک شدن، آن را با یک یا دو کت از یک تاپ کت ساده براق به پایان برسانید.

برچسب ها :

ناموجود