تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۳
کد خبر : 8413

امیلی راتایکوفسکی مدل مشهور طرفداران خود را به چالش می کشد

امیلی راتایکوفسکی مدل مشهور طرفداران خود را به چالش می کشد

امیلی راتایکوفسکی برای بسیاری به عنوان یکی از جذاب ترین زنان زنده شناخته می شود و او قبل از بله گفتن به یک قرار ملاقات، نوار بسیار پایینی را نشان داده است. این مدل در یک پست این هفته در تیک تاک نظر قابل توجه خود را فاش کرد که معیار های بسیار باز برای

امیلی راتایکوفسکی برای بسیاری به عنوان یکی از جذاب ترین زنان زنده شناخته می شود و او قبل از بله گفتن به یک قرار ملاقات، نوار بسیار پایینی را نشان داده است. این مدل در یک پست این هفته در تیک تاک نظر قابل توجه خود را فاش کرد که معیار های بسیار باز برای پذیرش پیشنهادات تاریخی دارد.

در متنی که روی ویدیوی راتایکوفسکی نوشته شده بود، نوشته بود: «من به تازگی مجرد هستم و تصمیم می‌ گیرم با هر کسی که می‌ خواهد من را برای شام بیرون ببرد قرار بگذارم.

راتایکوفسکی که مدت‌ ها به عنوان یکی از جذاب‌ ترین زنان در فرهنگ پاپ شناخته می‌ شود، از آن زمان تاکنون دعوت‌ های زیادی از سوی مردان برای پیوستن به آنها در یک قرار ملاقات داشته است.

در یکی از نظرات نوشته شده بود: «کم‌ تر بگو، من همین الان برایمان در Chili’s میز رزرو کردم. دیگری افزود: مامانم گفت اگر بخواهی می توانیم شام را با هم بخوریم.

سایر کاربران در نظرات پیوستند اما از او درخواست نکردند. درعوض، دیگران این مدل را به خاطر اینکه این مدل را در برابر چالش‌ های زندگی دوست‌ یابی‌ اش آشکار است ستایش کردند.

راتایکوفسکی از زمان جدایی از همسر سابق خود سباستین بیر مک کلارد پس از چهار سال هنوز مجرد است.

برچسب ها :

ناموجود