تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 9614

امبر هرد با استایل خیره کننده در مادرید دیده می شود

امبر هرد با استایل خیره کننده در مادرید دیده می شود

تنها چند روز پس از اینکه امبر هرد در دو نوبت جداگانه در حال راه رفتن با عصا دیده شد، در یک گردش با دختر کوچکش، اوناگ پیج، در مادرید، با عصا راه رفتن را کنار گذاشت. در عکس‌ هایی جدید، این ستاره 37 ساله، در حالی که در 17 اکتبر با پسر کوچکش دست

تنها چند روز پس از اینکه امبر هرد در دو نوبت جداگانه در حال راه رفتن با عصا دیده شد، در یک گردش با دختر کوچکش، اوناگ پیج، در مادرید، با عصا راه رفتن را کنار گذاشت. در عکس‌ هایی جدید، این ستاره 37 ساله، در حالی که در 17 اکتبر با پسر کوچکش دست در دست گرفته بود دیده شد.

امبر هرد شلوار  مشکی و تاپ آستین بلند سفید پوشیده بود. کمربند مشکی و چکمه های پاشنه دار مشکی که موهای های بلوند معروفش را بلند و موج دار دور شانه هایش پوشیده بود. او استایل خیره کننده خود را با عینک آفتابی، گوشواره ساده و مانیکور تیره تکمیل کرده بود.

اونا، تنها فرزند امبر، لباس صورتی شایان ستایش، شلوار ساق بژ و کفش های کتانی سفید به تن داشت. او یک کوله پشتی صورتی و آبی به همراه داشت و یک دم اسبی بلوند فرفری و شیرین را برای گردش پوشیده بود.

این عکس‌ ها پس از دو بار گردش در اوایل ماه جاری منتشر شده است که در آن امبر از عصا برای راه رفتن در اسپانیا استفاده می‌ کرد. به گزارش این نشریه، زیبایی آکوامن در حین تمرین برای ماراتن شهر نیویورک، لگن خود را مجروح کرده بود و نیاز به استفاده از عصا داشت.

در هر صورت، به نظر می‌ رسد امبر با خوشحالی در مادرید زندگی می‌ کند و با خواهرش ویتنی هنریکز و دخترش وقت می‌ گذراند.

کانر آلین، کارگردان فیلم در آتش، برای مصاحبه ای که در 11 اکتبر منتشر شد گفت: “او بهترین زندگی خود را در اسپانیا با دخترش می گذراند و فقط از این طریق به خوشبختی دست می یابد.” “من فکر می کنم مردم برای مدت طولانی تروما را تحمل می کنند.”

او به اشتراک گذاشت: “پس از گذراندن چنین چیزی در مقیاس حماسی جهانی هرگز آن را در یک چمدان قرار نمی دهید و در اتاق زیر شیروانی نگه می دارید و دیگر هرگز آن را نمی بینید.”

جانی دپ پس از از دست دادن دعوای افترا در سال 2020 علیه سان به دلیل اینکه او را به عنوان “همسر کتک زننده” معرفی کرده بود، در سال 2022 از همسر سابقش به دلیل افترا به خاطر نظری که در واشنگتن پست 2018 نوشته بود شکایت کرد. هر دو مسئول شناخته شدند.

برچسب ها :

ناموجود