تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر : 5663

اعتراف صمیمانه مرد عنکبوتی در مورد مشکلات الکلی اش

اعتراف صمیمانه مرد عنکبوتی در مورد مشکلات الکلی اش

در اوایل سال 2022، تام هالند اعلام کرد که پس از اتمام آخرین پروژه های خود، کار بازیگری خود را متوقف می کند. از آن زمان، او در ملاء عام در مورد مشکلات شخصی خود سخنی نگفته است، و این کاری است که او در یک پادکست انجام داده است، که در آن اعتراف کرده

در اوایل سال 2022، تام هالند اعلام کرد که پس از اتمام آخرین پروژه های خود، کار بازیگری خود را متوقف می کند. از آن زمان، او در ملاء عام در مورد مشکلات شخصی خود سخنی نگفته است، و این کاری است که او در یک پادکست انجام داده است، که در آن اعتراف کرده است که مشکل جدی نوشیدن الکل دارد که برای غلبه بر آن تلاش کرده است.

هالند در فیلم “On Purpose” ساخته جی شتی خود را “معتاد به الکل” توصیف کرد و توضیح داد که چگونه متوجه شد باید آن را ترک کند. ظاهراً در ژانویه 2022 بود که او برای سم زدایی پس از مقادیر زیاد مصرف الکل در تعطیلات کریسمس ، تصمیم گرفت نوشیدن الکل را متوقف کند.

تلاش تام هالند برای ترک الکل

او توضیح داد: “تصمیم گرفتم فقط برای ژانویه الکل مصرف کنم، می‌خواستم فقط ژانویه را خوش باشم، و تمام چیزی که به آن فکر می‌کردم نوشیدنی بود. این تنها چیزی بود که می‌توانستم به آن فکر کنم.”

” داشتم از خواب بیدار می شدم و به آن فکر می کردم، داشتم ساعت را چک می کردم، “کی ساعت 12 است؟” و این واقعاً من را ترسانده بود. من واقعاً نگران شدم که مشکل مصرف الکل دارم.

“به خودم گفتم، اگر بتوانم شش ماه بدون الکل بگذرانم، پس می توانم به خودم ثابت کنم که مشکلی ندارم. زمانی که به اول ژوئن رسیدم، خوشحال ترین کسی بودم که در زندگی ام داشتم. “

احساس می‌کردم سالم‌تر بودم، احساس تندرستی می‌کردم و فقط به خودم می‌گفتم، چرا برده این نوشیدنی هستم؟ وسواس فکری برای خوردن این نوشیدنی دارید؟

اگر بتوانم کسی را تشویق کنم که کمتر الکل بنوشد، عالی خواهد بود. اما نمی‌خواهم وارد دنیایی شوم که “سایرین را نصیحت کنم”. زیرا این وظیفه من نیست که بگویم کسی چه کاری انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود