تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
کد خبر : 7953

استایل ملکه یخ آریانا گرانده یک ایده جالب برای گرمای تابستان است

استایل ملکه یخ آریانا گرانده یک ایده جالب برای گرمای تابستان است

در 29 آگوست، آریانا گرانده یک بستنی فروشی پاپ آپ در شهر نیویورک برای جشن راه اندازی r.e.m افتتاح کرد. البته، برای اینکه در شیرین کننده شاپ خود ظاهر شود، باید مانند دسرهای نمایش داده شده شیرین به نظر می‌ رسید، و ظاهری به نام «ملکه یخی» با روکش قندی را انتخاب می‌ کرد تا

در 29 آگوست، آریانا گرانده یک بستنی فروشی پاپ آپ در شهر نیویورک برای جشن راه اندازی r.e.m افتتاح کرد. البته، برای اینکه در شیرین کننده شاپ خود ظاهر شود، باید مانند دسرهای نمایش داده شده شیرین به نظر می‌ رسید، و ظاهری به نام «ملکه یخی» با روکش قندی را انتخاب می‌ کرد تا به سرو اسکوپ‌ ها، هماهنگ کردن سایه‌ های فونداسیون و ملاقات با طرفدارانش کمک کند.

گلم ملکه یخ، همانطور که انتظار دارید، رنگی سرد و یخ زده بود. رنگ چهره او روشن، یکدست و براق بود و کانتور کمی برای عمق داشت. مژه‌ های او بلند و تیره بودند و تضاد کاملی با پلک‌ ها و شقیقه‌ هایش که کاملاً مانند برف سفید بودند ایجاد می‌ کردند و جلوه ملکه یخ را می‌ دادند. لب های صورتی براق، مقداری رژگونه و موهای بلوند او در یک پونی تنگ و صاف ظاهر را به پایان رساندند.

آرایشگر مشهور مایکل آنتونی فقط از r.e.m استفاده کرد. محصولات زیبایی برای ایجاد ظاهر جذاب او. او ظاهر خود را با بنیاد شیرین کننده شروع کرد و از مومیایی کردن زیر چشم خنک کننده و مه پاش صورت به عنوان آمادگی برای پوستی آبدار و درخشان استفاده کرد. ظاهر چشم‌ های مسحور کننده با ریمل بلند کننده شکوفه برای مژه‌ های تیره شروع شد، که در برابر رویه‌ هایلایتر بین ستاره‌ ای که پلک‌ ها، گونه‌ ها و بینی‌ اش را روشن می‌ کرد، متمایز بود.

واقعیت ملکه یخ با مقداری ژل ابرو برای تراشیدن ابرو های بلوند یخی او و همچنین در سایه لب های براق و صورتی.

او برای همراهی با زرق و برق ملکه شمال خود، با لباسی به سبک آینده نگر که مترادف با آریانا گرانده شده است، رفت. او یک مجموعه کاملاً کلاسیک پوشیده بود که شامل یک جلیقه زرد با پانل‌ های زرد روشن در طرفین و جزئیات زیپ روی سینه و دامن کوتاه بود. او زمانی که زرق و برق یخی خود را به نمایش می گذاشت، چکمه های گوگو چرمی قهوه ای تا زانو و عینک آفتابی برنزه دایره ای می پوشید.

برچسب ها :

ناموجود