تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 11492

استایل شیک هیلی بیبر برای جاستین بیبر تحسین برانگیز می شود

استایل شیک هیلی بیبر برای جاستین بیبر تحسین برانگیز می شود

کمی برف نمی‌ تواند هیلی بیبر را از انجام بهترین کاری که انجام می‌ دهد باز دارد: ژست گرفتن، ژست گرفتن، ژست گرفتن. هیلی روز سه‌ شنبه یک عکس‌ جدید را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او یک لباس سفید توری پوشیده بود که روی آن یک تانک صورتی بریده و یک دامن پولک‌ دار

کمی برف نمی‌ تواند هیلی بیبر را از انجام بهترین کاری که انجام می‌ دهد باز دارد: ژست گرفتن، ژست گرفتن، ژست گرفتن. هیلی روز سه‌ شنبه یک عکس‌ جدید را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او یک لباس سفید توری پوشیده بود که روی آن یک تانک صورتی بریده و یک دامن پولک‌ دار کوتاه، همه از پوشیده بود. او برای محافظت از خود در برابر سرما، لباس کوتاه خود را با یک کت پر سایز بزرگ پوشاند.

او با دو مورد از وسایل مورد علاقه اش اکسسوری کرد: گردنبند “B” و ناخن های دونات لعاب دارش استایل خود را تکمیل کرد. در حالی که بسیاری از طرفداران او برای تمجید از او به خاطر ظاهر شبنم‌ آمیزش و تمایل او برای بیرون رفتن در برف با این لباس به کامنت ها پرداختند.

شوهرش، جاستین بیبر، این عکس ها را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و با حروف بزرگ زیر عکس نوشت: «امم آره».

همین یک هفته پیش، بیبر ها برای شب ملاقات در لس آنجلس بیرون رفتند، با لباس نهان، در حالی که هیلی کت دیگری را به تن داشت. او یک کت قرمز تیره را روی لباس مشکی پوشید و لب قرمز پر رنگ خود را با کتش ست کرد تا ظاهری آماده تر برای تعطیلات داشته باشد.

این زوج در چند روز گذشته با کندال جنر در آسپن، کلرادو، در یک استراحت دوستانه بوده اند و از مناظر شهر برفی دیدن کرده اند و برخی از شیک ترین لباس های بیرونی خود را بیرون آورده اند. جنر قبلاً با پوشیدن خزهای واقعی و مصنوعی به ارزش بیش از 33 هزار دلار دیده شده است و هیلی با چند تاپ خز مخصوص خودش ظاهر شده است.

برای جنر، این سفر پس از انتشار اخباری مبنی بر جدایی او و بانی بد پس از کمتر از یک سال آشنایی صورت می‌گیرد. این دو آخرین بار با هم در مراسم پس از پارتی شنبه شب زنده در ماه اکتبر دیده شدند، زمانی که بانی بد به عنوان میزبان و مهمان موزیکال در برنامه مشغول به کار شد.

برچسب ها :

ناموجود