تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
کد خبر : 7250

استایل شیک دوآ لیپا با رومن گاوراس هنگام قدم زدن خبر ساز شد

استایل شیک دوآ لیپا با رومن گاوراس هنگام قدم زدن خبر ساز شد

دوآ لیپا، هنگامی که در روز شنبه در ایبیزا، اسپانیا از او عکس گرفته شد، آرام و راضی به نظر می رسید. این خواننده با دوست پسرش رومن گاوراس و خواهرش رینا، 22 ساله، و برادر جین، 17 ساله، همراه شدند. و لیپا لباسی معمولی و در عین حال شیک را به نمایش می گذاشت

دوآ لیپا، هنگامی که در روز شنبه در ایبیزا، اسپانیا از او عکس گرفته شد، آرام و راضی به نظر می رسید. این خواننده با دوست پسرش رومن گاوراس و خواهرش رینا، 22 ساله، و برادر جین، 17 ساله، همراه شدند.

و لیپا لباسی معمولی و در عین حال شیک را به نمایش می گذاشت که شامل یک تاپ سفید و قرمز و شورت جین بلند تا روی زانو بود. . او همچنین موهایش را پایین انداخته بود و کفش های نارنجی رنگی را به ظاهرش اضافه کرده بود.

رومن همچنین با لباسی کاملا مشکی که شامل تی شرت، شلوار جین و کلاه بود، شیک به نظر می رسید. او همچنین کفش‌ های کتانی سفید و عینک آفتابی می‌ پوشید و ریش کامل داشت. رینا همچنین در حالی که یک پیراهن راه راه صورتی، آبی و سفید، شلوارک جین و کفش های کتانی سفید پوشیده بود در حالی که جین یک تی شرت قهوه ای روشن، و کفش های برنزه به تن داشت.

آخرین تعطیلات دوآ با رومن و خانواده اش پس از آن اتفاق می افتد که او و هونک، که پسر کوستا گاوراس، فیلمساز یونانی فرانسوی است، برای اولین بار در فوریه شایعات عاشقانه را برانگیخت.

برچسب ها :

ناموجود