تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر : 10986

استایل شیک بروکلین بکهام، نیکولا پلتز و سلنا گومز در کنار هم خبرساز شد

استایل شیک بروکلین بکهام، نیکولا پلتز و سلنا گومز در کنار هم خبرساز شد

بروکلین بکهام، نیکولا پلتز و سلنا گومز پیوند تنگاتنگ خود را جشن می گیرند. این سه نفر روز یکشنبه در مراسم گالا موزه آکادمی 2023 در موزه آکادمی تصاویر متحرک در لس آنجلس شرکت کردند و برای شبی با هم بودن آماده شدند، زیرا آنها “سالگرد” اولین ملاقات و دوست بودن با هم را جشن

بروکلین بکهام، نیکولا پلتز و سلنا گومز پیوند تنگاتنگ خود را جشن می گیرند. این سه نفر روز یکشنبه در مراسم گالا موزه آکادمی 2023 در موزه آکادمی تصاویر متحرک در لس آنجلس شرکت کردند و برای شبی با هم بودن آماده شدند، زیرا آنها “سالگرد” اولین ملاقات و دوست بودن با هم را جشن گرفتند.

گومز و پلتز در حالی که روی فرش قرمز راه می رفتند و از شب پر ستاره لذت می بردند، لباس مجلسی می پوشیده بودند.

پیرپائولو پیچیولی، مدیر خلاق خانه مد ایتالیایی، لباس ابریشمی مشکی گومز را به طور خاص برای او طراحی کرد. لباس بیرون از شانه یک تکه گلدوزی رز پولک نقره ای داشت که دور گردنش می پیچید و دور بازوهایش می نشست، و او یک جفت دستکش مناسب به تن داشت.

پلتز یک لباس صورتی از مجموعه بهار 2024 والنتینو، مطابق با خانه مد ایتالیایی پوشیده بود، با جزئیات گلی که ظاهر او را زیباتر می کرد. او با همسرش روی فرش قرمز ژست گرفت و بکهام 24 ساله با یک کت و شلوار کلاسیک با یک پیراهن سفید شیک به نظر می رسید.

دوستان عکس‌ هایی را از شب با هم بودن در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند و بکهام پستی را به اشتراک گذاشت که گومز را به همراه دو عکس انفرادی از او و همسرش نشان می‌ داد، همانطور که او نوشت: «سالگرد دوستی ما xx».

در اوایل سال جاری، پلتز به Cosmopolitan UK گفت که او و همسرش پاییز گذشته در جشن آکادمی وقت خود را با گومز گذراندند و دوستی آنها از این طریق آغاز شد.

این سه نفر در سالی که دوست صمیمی شده اند، به شوخی عنوان «تفرقه ای» را برای خود انتخاب کرده اند، سلنا گومز و نیکولا پلتز و بروکلین بکهام پس از اینکه سال گذشته با هم سفر کردند، این نام مستعار را ابداع کردند.

برچسب ها :

ناموجود