تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
کد خبر : 8707

استایل روزالیا و کایلی جنر در هفته مد میلان خیره کننده بود

استایل روزالیا و کایلی جنر در هفته مد میلان خیره کننده بود

یکی از دوست‌ داشتنی‌ ترین دوستی‌ های سلبریتی‌ ها بازگشته است. روزالیا و کایلی جنر در میان برنامه‌ های فشرده‌ شان از هم دور شده‌اند و در هفته مد میلان دوباره گرد هم می‌ آیند. این جفت در حال به اشتراک گذاشتن لحظات شیرین با هم، در ردیف اول در نمایش مد پرادا بهار /

یکی از دوست‌ داشتنی‌ ترین دوستی‌ های سلبریتی‌ ها بازگشته است. روزالیا و کایلی جنر در میان برنامه‌ های فشرده‌ شان از هم دور شده‌اند و در هفته مد میلان دوباره گرد هم می‌ آیند. این جفت در حال به اشتراک گذاشتن لحظات شیرین با هم، در ردیف اول در نمایش مد پرادا بهار / تابستان 2024 دیده شدند.

کایلی جنر و روزالیا لبخند می زدند و استایل خیره کننده خود را به نمایش می گذاشتند و حتی لحظه ای سلفی گرفتند. روزالیا لباسی با یک استایل سفید و خاکستری برای این مراسم خاص بی‌ عیب و نقص به نظر می‌ رسید که شامل یک دامن بلند خاکستری، یک جلیقه همسان و یک پیراهن سفید پرادا در زیر آن بود.

او این ظاهر را با کفش های مشکی و عینک آفتابی تیره از خانه مد تکمیل کرد و موهایش را با یک هدبند مشکی حالت داد. روزالیا آرایش ملایمی داشت و به ترند لب های گیلاسی کولا پیوست. در همین حال، کایلی یک مینی لباس آستین بلند مشکی پوشیده بود که با دامن با تزئینات کریستالی ست شده بود و ظاهر خود را با کفش های پاشنه بلند و کیف مشکی تکمیل کرده بود.

دوستی کایلی و روزالیا چند سال پیش پس از شرکت این زن تاجر در یکی از کنسرت‌ های خواننده شکوفا شد و به سرعت با هم دوست شدند و بسیاری از سفرهای آنها را مستند کرد. با این حال، مدتی بود که این جفت با هم دیده نشده بودند، تا کنون.

در این رویداد پر ستاره، آنا وینتور، سوفیا ریچی، دختر محبوب جدید، اما واتسون بازیگر «هری پاتر»، دمی مور، اسکارلت جوهانسون، لتیتیا رایت، بندیکت کامبربچ، ستاره‌ های هالیوود نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود