تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 11526

استایل جنیفر لوپز و آقای همسر در هنگام خرید خیره کننده است

استایل جنیفر لوپز و آقای همسر در هنگام خرید خیره کننده است

جنیفر لوپز و بن افلک این زوج قدرتمند در روز پنجشنبه، 21 دسامبر، با استایل خیره کننده و روحیه دوست داشتنی در کنار هم بودند، و در حال خرید در Maxfield در غرب هالیوود دیده شدند. لوپز یک پالتو شیک با طرح دار را روی یقه یقه اسکی مشکی و یک شلوار مشکی ، یک

جنیفر لوپز و بن افلک این زوج قدرتمند در روز پنجشنبه، 21 دسامبر، با استایل خیره کننده و روحیه دوست داشتنی در کنار هم بودند، و در حال خرید در Maxfield در غرب هالیوود دیده شدند.

لوپز یک پالتو شیک با طرح دار را روی یقه یقه اسکی مشکی و یک شلوار مشکی ، یک کیف هرمس برکین مشکی ، چکمه های مشکی را برای استایل شیک خود انتخاب کرده بود. او ظاهر خود را با گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلایی ساده به پایان رساند و موهای سبزه روشن خود را به حالت دم اسبی براق آماده کرده بود.

افلک، کت مشکی و شلوار مشکی پوشید. مادر بن، کریستوفر آن بولد، و مادر جنیفر، گوادالوپ رودریگز، با بن و جنیفر همراه شده بودند.

پس از پایان نامزدی قبلی جنیفر در سال 2004، مادر جنیفر از موافقت او با دیدار مجدد بن و جنیفر خجالتی نبود. همانطور که جی لو در ماه مه در برنامه تودی مصاحبه می کرد، گواد الوپ نمی توانست افکار او را قطع کند. در حالی که ساوانا گاتری مصاحبه را انجام می داد، او خارج از دوربین گفت: “می دانستم که شما همیشه با هم خواهید بود زیرا من 20 سال دعا کردم.”

وقتی چند روز بعد در مورد این نظر پرسیده شد، جنیفر خندید. جی لو به ET گفت: «خیلی خنده دار است، او هرگز این را به من نگفته است. ما هرگز در مورد آن صحبت نکردیم.» با این حال، لوپز اعتراف کرد که مادرش همیشه بن را دوست داشته است. او توضیح داد: «وقتی قبلاً با هم بودیم، او واقعاً او را دوست داشت.

بن و جنیفر در ژوئیه 2022 در یک مراسم غافلگیر کننده در لاس وگاس با هم ازدواج کردند و پس از آن جشنی باشکوه با خانواده و دوستان در املاک بن در جورجیا در آگوست 2022 برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود