تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۴
کد خبر : 8316

استایل آتشین جورجینا رودریگز تحصین همسر مسی را هم برانگیخت

استایل آتشین جورجینا رودریگز تحصین همسر مسی را هم برانگیخت

جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو همسران دو فوتبالیست مشهور جهان هستند: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، چیزی که به راحتی می تواند نوعی رقابت بین این دو را برانگیزد. این دو بازیکن اسپانیایی و آرژانتینی با هم دوست نیستند و این را می توان تایید کرد نه تنها به این دلیل که آنها هرگز در

جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو همسران دو فوتبالیست مشهور جهان هستند: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، چیزی که به راحتی می تواند نوعی رقابت بین این دو را برانگیزد.

این دو بازیکن اسپانیایی و آرژانتینی با هم دوست نیستند و این را می توان تایید کرد نه تنها به این دلیل که آنها هرگز در هیچ رستوران یا مراسم عمومی با هم عکس نگرفته اند، بلکه به این دلیل که در عروسی روکوزو با لیونل مسی، رودریگز دعوت نشده است.

با این حال، مسلم است که حداقل آنها پیوند مناسبی با هم دارند.

این موضوع اخیرا در شبکه های اجتماعی مشخص شد. روکوزو در عکسی که همسر رونالدو منتشر کرده است، نوشته است: “زیبا” و در یکی از آخرین پست هایش به استایل آتشین جورجینا رودریگز گفت: “زیبا”

آنها دیگر رقیب نیستند

در کنفرانس مطبوعاتی اخیر از کریستیانو رونالدو در مورد رقابت با مسی سوال شد و او پاسخ داد: “من چنین چیزهایی را نمی بینم. رقابت به پایان رسید. رقابت خوبی بود.

کسی که کریستیانو را دوست دارد مجبور نیست از مسی متنفر باشد یا بر عکس. آنها دو بازیکن خوب یا بازیکنان بسیار خوبی هستند (می خندد).

آنها تاریخ فوتبال را تغییر دادند و به این کار ادامه می دهند. ما در تمام دنیا مورد احترام هستیم، این مهمترین چیز است.»

بسیاری احساس می کنند که رقابت بین این دو در واقع زمانی به پایان رسید که مسی موفق شد با آرژانتین در قطر جام جهانی فوتبال را بالای سر ببرد، چیزی که رونالدو هرگز آن را نبرده است.

برچسب ها :

ناموجود