تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
کد خبر : 7279

ادل می گوید اعتیاد شدیدی را ترک کرده است : سرم می تپید

ادل می گوید اعتیاد شدیدی را ترک کرده است : سرم می تپید

با وجود اینکه ادل یکی از شناخته شده ترین هنرمندان جهان است و هر آهنگی را که منتشر می کند به پرفروش ترین تبدیل می شود، اما همانطور که خودش اعتراف کرده است، اخیرا بهترین لحظات خود را سپری نکرده است. این خواننده بریتانیایی فاش کرده است که اعتیاد شدیدی را ترک کرده است و

با وجود اینکه ادل یکی از شناخته شده ترین هنرمندان جهان است و هر آهنگی را که منتشر می کند به پرفروش ترین تبدیل می شود، اما همانطور که خودش اعتراف کرده است، اخیرا بهترین لحظات خود را سپری نکرده است.

این خواننده بریتانیایی فاش کرده است که اعتیاد شدیدی را ترک کرده است و ترک آن سخت‌ تر از آن چیزی بوده که فکر می‌ کرده است.

این زن 35 ساله لندنی در چند ساعت گذشته در اطلاعات فاش شده توسط روزنامه سان اعتراف کرد که روند ترک قهوه را پشت سر گذاشته است، بنابر این سندرم ترک برای او آسان نبوده است.

ادل: انگار یه مته توی سرم بود

با توجه به اینکه بسیاری از بزرگسالان در حال حاضر برای گذراندن یک روز به مصرف صبحانه کافئین وابسته هستند، به راحتی می توان فهمید که چرا فردی که مجبور است با فشار زیادی کنار بیاید، به آن روی می آورد.

ادل در ابتدا گفت: “این هفته تصمیم گرفتم قهوه ننوشم و تمام هفته میگرن داشتم. دو روز سر درد وحشتناکی داشتم چون آن را رها کردم. سرم ضربان داشت.”

“مثل اینکه یک مته داخل سرم بود. خیلی زیاد بود. سخت تر از ترک سیگار بود، سخت تر از زمانی که می خواهید نوشیدنی را ترک کنید.”

با این حال، این خواننده 35 ساله فاش می کند که با وجود درد و ناراحتی چند روز اخیر، نمی خواهد نیمه راه را رها کند.

او در پایان گفت: “من از اینکه این علائم ترک چیست ناراحت هستم. من تسلیم نمی شوم.” من دیروز حدود 25 قهوه بدون کافئین خوردم و سعی کردم مغزم را فریب بدهم و فکر کنم دارم قهوه می‌ نوشم.

در نهایت، او یک لحظه را تصدیق کرد که درد از بین رفت و آن لحظه روی صحنه بود. به گفته او، دو ماده وجود دارد که مغز او به همین صورت جذب کرده است و باعث آرامش او می شود.

کافئین و آدرنالین باید یکسان باشند زیرا لحظه ای که روی صحنه آمدم و همه شروع به خواندن برای من کردند، سر دردم کمی برطرف شد.

برچسب ها :

ناموجود