تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 9612

ادل به زیبایی ملکه پاپ بودن مدونا را جشن می گیرد

ادل به زیبایی ملکه پاپ بودن مدونا را جشن می گیرد

ادل به زیبایی ملکه پاپ بودن مدونا را جشن می گیرد. ادل شنبه در طول تعطیلات آخر هفته خود در لاس وگاس، این خواننده و ترانه سرا، 35 ساله، لحظه ای را به افتخار آغاز تور جشن خود نام مدونا را فریاد زد. طرفداران تصاویری از این لحظه شیرین را ثبت کردند. او پس از

ادل به زیبایی ملکه پاپ بودن مدونا را جشن می گیرد. ادل شنبه در طول تعطیلات آخر هفته خود در لاس وگاس، این خواننده و ترانه سرا، 35 ساله، لحظه ای را به افتخار آغاز تور جشن خود نام مدونا را فریاد زد. طرفداران تصاویری از این لحظه شیرین را ثبت کردند.

او پس از عبور از روی صحنه در Caesars Palace Colosseum تا آهنگ “Bad Romance” لیدی گاگا و خواندن همراه با آهنگ، عشق خود را به نماد پاپ نشان داد. او به حاضرین گفت آیا می دانید مدونا افتتاحیه تور خود را امشب در لندن انجام داد؟ آیا امشب هیچ طرفدار مدونا اینجا داریم. که آنها با تشویق پاسخ دادند.

ادل با صدای بلند گفت: “من مدونا را دوست دارم.” “من خیلی خیلی هیجان زده هستم.” ادل همچنین گفت که خوشحال است که مدونا پس از اینکه در ماه ژوئن به دلیل عفونت باکتریایی در بیمارستان بستری شد، اکنون در سلامت کامل است.

ادل به اشتراک گذاشت: «خیلی حسادت می کنم که در نمایشگاه لندن نبودم، اما هر زمان که به لس آنجلس سر بزند، او را می بینم. “بسیار، بسیار هیجان زده.”

مدونا تور جشن مورد انتظار و حرفه ای خود را در 14 اکتبر در O2 Arena لندن با 20000 مخاطب آغاز کرد. بیش از 40 آهنگ موفق خود مانند “Like a Prayer”، “Crazy for You”، “Justify My Love” و “Ray of Light” را اجرا کرد و شامل رقص و تماشای بسیار بود.

در همین حال، ادل از نوامبر 2022 اقامت لاس وگاس را با تاریخ 68 انجام می دهد. این نمایش که اوایل امسال در ماه مارس تمدید شد، در نوامبر امسال به اجرای خود پایان می دهد.

این ستاره بریتانیایی علاوه بر اجرای آثار کلاسیک خود و سرگرم کردن طرفداران با شوخی‌ ها در آخر هفته‌ ها با ادل، در طول مجموعه فیلم‌ های خود به طور مکرر به هنرمندان دیگر ادای احترام کرده است. او اخیرا ستایش بیانسه و مایلی سایرس را هم انجام داده است.

برچسب ها :

ناموجود