تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 10015

ادل با لباس گوتیک برای هالووین شگفت انگیز به نظر می رسد

ادل با لباس گوتیک برای هالووین شگفت انگیز به نظر می رسد

ادل به هالووین “سلام” می گوید! روز جمعه، این خواننده و ترانه سرا، نمایش همیشگی آخر هفته هایش با ادل در لاس وگاس را به نمایش گذاشت و با ظاهری گوتیک در مقایسه با مورتیشیا آدامز، در کولوسئوم در کاخ سزار روی صحنه رفت. ادل یک لباس مشکی مخملی بلند پوشیده بود که دارای، یقه

ادل به هالووین “سلام” می گوید! روز جمعه، این خواننده و ترانه سرا، نمایش همیشگی آخر هفته هایش با ادل در لاس وگاس را به نمایش گذاشت و با ظاهری گوتیک در مقایسه با مورتیشیا آدامز، در کولوسئوم در کاخ سزار روی صحنه رفت.

ادل یک لباس مشکی مخملی بلند پوشیده بود که دارای، یقه خون آشام و کمربند نقره‌ ای درخشان بود. او ظاهر را با یک گلم شبیه به مورتیسیا تکمیل کرد چشم دودی، کانتور با رنگ سرد و کلاه گیس بلند و براق.

این استایل او کاملاً با ظاهر معمول او روی صحنه (که اغلب دارای آرایش چشمگیر و لباس‌ های مشکی بلند است) تفاوتی نداشت، اما افزودن کلاه گیس تیره و رنگارنگ، لباس او را از زرق و برق به شبح‌ انگیز تبدیل می کرد و شور و هیجان را در طرفداران برانگیخت.

در یک کلیپ، ادل فاش کرد که قبلاً هرگز برای یکی از کنسرت‌ هایش به این شکل لباس نپوشیده است و به شوخی گفت که ممکن است در عکس‌ ها و ویدیو های گرفته شده در نمایشگاه شبیه خودش نباشد.

ادل همچنین به اشتراک گذاشت که مجبور شد یک اکسسوری شبح وار را کنار بگذارد.

“من قرار بود نیش بپوشم. من فقط به خاطر هالووین یک دندان نیش درست کردم نه اینکه من به عنوان یک خون آشام اینجا هستم یا چیزی شبیه به آن.”

او افزود: “و بنابر این فکر کردم، “من نمی توانم شبیه خودم نباشم.” پس از از بین بردن دندان های نیش، ادل برای خواندن آثار کلاسیک از جمله “عشق در تاریکی”، “سلام” و “شایعه این را دارد” روی صحنه رفت.

این خواننده و ترانه سرا در پستی در اینستاگرام ابراز کرد که چقدر برای ادامه اقامت خود در لاس وگاس هیجان زده است و نمایش ها چقدر تأثیرگذار بوده است.

او در کنار مجموعه‌ای از کلیپ‌ های این اقامتگاه نوشت: «این اقامتگاه، این نمایش‌ ها زندگی من را تغییر داده‌ اند. من شدیداً نیاز داشتم که دوباره عاشق اجرای زنده شوم و این کار را کردم. من نیاز داشتم که دوباره با آهنگ هایم ارتباط برقرار کنم و به یاد بیاورم که آنها برای من چه معنایی دارند، و من دارم!

او ادامه داد: «در سال گذشته حضور دوباره در کنار تماشاگران پس از این همه سال تجربه فوق‌ العاده‌ای بود که هرگز فراموش نخواهم کرد. تمام تعاملات خنده‌ دار، روح‌ انگیز، که داشته‌ ایم تا آخر عمر در ذهن من ذخیره شده است.»

برچسب ها :

ناموجود