تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 13172

آهنگ شکیرا به علاقه جدید عشقی برای او اشاره می کند!

آهنگ شکیرا به علاقه جدید عشقی برای او اشاره می کند!

آخرین آلبوم شکیرا، “Las mujeres ya no lloran” (“زن‌ها دیگر گریه نمی‌ کنند”) که قرار است در 22 مارس منتشر شود، مملو از آخرین آهنگ‌ های او و بسیاری از آهنگ‌ های دیگر است که مطمئنا رکورد ها را خواهند شکست و در فضای مجازی منتشر خواهند شد. این آلبوم انعکاسی به جزئیات سفر جدایی

آخرین آلبوم شکیرا، “Las mujeres ya no lloran” (“زن‌ها دیگر گریه نمی‌ کنند”) که قرار است در 22 مارس منتشر شود، مملو از آخرین آهنگ‌ های او و بسیاری از آهنگ‌ های دیگر است که مطمئنا رکورد ها را خواهند شکست و در فضای مجازی منتشر خواهند شد.

این آلبوم انعکاسی به جزئیات سفر جدایی او و مسیر بهبودی او پس از جدایی از پدر دو پسرش، جرارد پیکه، می پردازد.

در حال حاضر، طرفداران منتظر آهنگ جدید این هنرمند کلمبیایی هستند، ناسائو یک آهنگ آفروبیت همراه با یک موزیک ویدیو. پیش‌ نمایش همچنین جنبه حسی شکیرا و قطعه‌ ای از اشعار را نشان می‌ دهد که قبلاً واکنش‌ هایی را برانگیخته است.

آیا «ناسائو» درباره عشق جدید شکیرا است؟

شکیرا در جدیدترین آهنگ خود، اشعاری را در مورد شفای دلشکستگی با کمک یک شخص خاص به اشتراک می گذارد. موسیقی از لحظه ای صحبت می کند که هنرمند دوران سختی را سپری می کرد و درها را به روی روابط جدید بسته بود. با این حال، با کمک این شخص، شکیرا می تواند زخم های خود را التیام بخشد و دوباره عشق را پیدا کند.

او می خواند: “من که قول داده بودم دیگر هرگز کسی را دوست نخواهم داشت، تو ظاهراً زخم های آن یکی را مرهم می کنی، من آن را بسته بودم، با کلید و قفل، اما چه انجام دهم؟ خیلی دوست دارم.”

این آلبوم با نام Las Mujeres Ya No Lloran (زن‌ها دیگر گریه نمی‌ کنند)، مردم را وادار می‌ کند تا او را دوباره ببینند. آهنگی پیروزمندانه که پیکه و نامزد جدیدش، کلارا چیا را به چالش می کشد.

برچسب ها :

ناموجود