تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر : 11149

آن هاتاوی مانیکور مروارید را با لباس الهام گرفته از پاستا ست می کند

آن هاتاوی مانیکور مروارید را با لباس الهام گرفته از پاستا ست می کند

آن هاتاوی برای اهدای جوایز مد 2023 به لندن رفت و در کنار اسطوره‌ های مد مانند کیت ماس ​​روی فرش قرمز رفت و نام‌ های بزرگی مانند پالوما السیسر، مارتین رز و شارلوت تیلبری را تماشا کرد که با جوایز معتبر مد تجلیل می‌ شوند. برای این مراسم، این بازیگر یک لباس مجلسی قدیمی

آن هاتاوی برای اهدای جوایز مد 2023 به لندن رفت و در کنار اسطوره‌ های مد مانند کیت ماس ​​روی فرش قرمز رفت و نام‌ های بزرگی مانند پالوما السیسر، مارتین رز و شارلوت تیلبری را تماشا کرد که با جوایز معتبر مد تجلیل می‌ شوند.

برای این مراسم، این بازیگر یک لباس مجلسی قدیمی والنتینو با الهام از اسپاگتی با پارچه‌ ای نودل شکل پوشید. با این حال، اگرچه این لباس به تنهایی تیتر ساز است، اما مانیکور درخشان و مرواریدی او بسیار زیبا به نظر می رسید.

هر یک از ناخن های هاتاوی رنگی زیبا، مرواریدی و درخشان بود. ناخن هایش کوتاه و طبیعی بود و رنگ پایه سفید ساده ای داشت که شبیه رنگ لباسش بود. روی پایه ساده، هر کدام با روکش کمانی رنگین و کمی فلزی که مروارید های آویزان در انتهای حاشیه اسپاگتی او را منعکس می کرد، تکمیل شده بود.

ناخن‌ های او شبیه ترند ناخن‌ های مرواریدی است که در اوایل امسال پیدا شد، فقط با یک لایه پایه سفید جامد تر.

اگر چه یک لباس مجلسی قدیمی والنتینو مورد توجه بسیاری نیست، اما کپی کردن مانیکور مروارید مانند هاتاوی به طرز شگفت انگیزی در خانه آسان است.

ابتدا لاک های باقی مانده روی ناخن های خود را با پاک کننده لاک پاک کنید. سپس، قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس، ناخن های خود را پاک کنید و سطح را صاف کنید تا مانند یک بوم یکدست شود.

پس از آن، نوبت به رنگ می رسد. ابتدا، شما می خواهید تمام ناخن های خود را با لاک سفید مورد علاقه خود رنگ کنید. پس از آن، یک هایلایتر پودر سفید روشن یا سایه چشم براق سفید بردارید و آن را روی لاک سفید خشک شده بمالید.

هنگامی که براق شد، آن را با تاپ کت مورد علاقه خود بپوشانید و برای سلامت ناخن ها یک عدد روغن ناخن به آن اضافه کنید. سپس، شما به اندازه طعم اسپاگتی ناخن هایی جذاب خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود