تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
کد خبر : 8709

آنجلینا جولی و دخترش ویوین در نیویورک شیک به نظر می رسیدند

آنجلینا جولی و دخترش ویوین در نیویورک شیک به نظر می رسیدند

آنجلینا جولی، 48 ساله، و دختر کوچک او، ویوین، 15 ساله، به نظر می رسید که از بودن در کنار هم لذت می برند، در حالی که این دو در روز پنجشنبه در فرودگاه JFK نیویورک قدم می زدند. در عکس‌ ها، آنجلینا با یک کت قهوه‌ ای قد وسط با شلوار گشاد خاکستری، شیک

آنجلینا جولی، 48 ساله، و دختر کوچک او، ویوین، 15 ساله، به نظر می رسید که از بودن در کنار هم لذت می برند، در حالی که این دو در روز پنجشنبه در فرودگاه JFK نیویورک قدم می زدند. در عکس‌ ها، آنجلینا با یک کت قهوه‌ ای قد وسط با شلوار گشاد خاکستری، شیک به نظر می‌ رسید.

او ظاهر خودش را با یک جفت کفش پاشنه‌ دار و عینک آفتابی برنزه به پایان رسانده بود، موهای سبزه‌ اش را به حالت باز درآورده بود. آنجلینا در حالی که با دخترش صحبت می‌ کرد و از میان گذرگاه شلوغ عبور می‌ کرد، با خوشحالی در حال لبخند زدن بود.

دختر نوجوان او از گذراندن وقت با مادرش هیجان زده به نظر می رسید، تاپ آستین بلند آبی معمولی، شلوار ورزشی مشکی و ماسک مشکی. در یک نقطه، او ماسک را پایین کشید تا شباهت قابل توجهی به پدر و مادر مشهورش، آنجلینا و برد پیت نشان دهد. ویوین با یک جفت کفش کتانی بالا برزنتی اکسسوری کرد و موهای قهوه ای روشن خود را مستقیماً دور شانه هایش انداخته بود.

ویوین به همراه برادر دوقلوی ناکس جولی پیت یکی از دو فرزند کوچک این زوج سابق است. برد و آنجلینا که در فیلم آقای و خانم اسمیت با هم بازی کردند، دارای فرزندان خوانده‌ هایی به نام مدوکس، زاهارا، و پکس و فرزند بیولوژیکی شیلو هستند.

در مصاحبه ای در سال 2021، آنجلینا در مورد اینکه بچه هایش با رسیدن به سن بلوغ و نزدیک شدن به آنها چگونه ظاهر شده اند صحبت کرد. او در آن زمان گفت: «آنها افراد بسیار خوبی هستند و از آنجایی که تعداد آنها بسیار زیاد است، فکر می کنم تأثیر بسیار مهمی روی یکدیگر داشته اند. «اینطور نیست که من رئیس باشم. من با بچه هایم خیلی صادق هستم. و من با بچه هایم بسیار رفتار انسانی دارم.»

او همچنین تاکید کرد که با وجود داشتن والدین یکسان و بسیار مشهور، هر کدام چقدر منحصر به فرد هستند. او توضیح داد: «من شش انسان کاملاً خاص در خانه خود دارم. من در مورد تمام مراحل مختلف و احساسات و کنجکاوی هایی که آنها از سر می گذرانند بسیار هیجان زده هستم. چرا نخواهی بود؟ ما قرار است به آنها کمک کنیم تا بفهمند چه کسی هستند. و اگر مشتاقانه با آنها پیشرفت نکنید، نمی توانید بفهمید که آنها چه کسانی هستند.”

برچسب ها :

ناموجود