تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 9955

آنجلینا جولی مشتاق تخریب زندگی و تصویر برد پیت است

آنجلینا جولی مشتاق تخریب زندگی و تصویر برد پیت است

شاید فکر می کردید که دعوای حقوقی برد پیت و آنجلینا جولی به پایان رسیده است اما اختلافات این بازیگران هنوز تمام نشده است. به گزارش رادار آنلاین، آنجلینا مصمم است زندگی همسر سابقش را تبدیل به جهنم کند. هیچ یک از اتهامات علیه او از منظر حقوقی کارساز نبود و او به دنبال راه

شاید فکر می کردید که دعوای حقوقی برد پیت و آنجلینا جولی به پایان رسیده است اما اختلافات این بازیگران هنوز تمام نشده است. به گزارش رادار آنلاین، آنجلینا مصمم است زندگی همسر سابقش را تبدیل به جهنم کند. هیچ یک از اتهامات علیه او از منظر حقوقی کارساز نبود و او به دنبال راه دیگری برای صدمه زدن به وجهه برد پیت است.

چیزی که جرقه تحقیقات در مورد اتهامات را در FBI برانگیخت، آنجلینا جولی در گزارش خود، حادثه‌ ای را در یک پرواز توصیف می‌ کند که پیت در آن مست بود و به او و یکی از پسرانش حمله کرد. گزارش شده است که این حادثه در سال 2016 رخ داد اما یافته ها به نفع برد پیت بی نتیجه بود.

جولی همچنین برد پیت را به کودک آزاری متهم کرد، اما این ادعا ها نیز توسط  FBI رد شد و حتی در مقطعی مورد تمسخر قرار گرفت. با توجه به این پاسخ منفی به اتهامات او، این گزارش نشان می دهد که او همچنان مایل است به کندن چاله کثیف علیه شوهر سابقش ادامه دهد و روزنه ای را پیدا کند که می تواند او را در پشت میله های زندان حبس کند.

این بازیگر همچنین قاضی بازنشسته لس آنجلس، جان دبلیو اودرکرک و فرماندار گاوین نیوسام از کالیفرنیا را متهم کرد که به شیوه ای مغرضانه به نفع برد پیت عمل کرده اند. به گفته دادستان و قاضی، هیچ مدرکی دال بر اتهامات جولی قطعی نبود و در حال حاضر نبرد حقوقی فقط بر سر حضانت فرزندان است.

برد پیت علیه جولی چه کرده است؟

این واقعیت که برد پیت فقط با شکایت از جولی به عنوان مکانیزم دفاعی مقابله می کند، به شما می گوید که قصد او چیست. اگر او نیت بدی نسبت به او، مادر فرزندانش نداشت، با خونسردی بیشتری واکنش نشان می داد. اما ظاهراً این مانع از آنجلینا جولی نمی‌ شود که به اسلحه خود چسبیده و اتهامات خود را حقیقت مطلق می‌ داند.

ما احتمالاً به تماشای نبردی بد در مقابل چشمانمان از سوی زوجی که زمانی بر هالیوود حکومت می کردند، ادامه خواهیم داد. جدای از نبرد حقوقی حضانت، نبرد حقوقی معروفی نیز برای آن قلعه فرانسوی که با هم مالکیت آن را داشتند، وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود